برگزاری مجموعه نمایشگاههای هفته دفاع مقدس با عنوان یاد یاران/ غبار روبی مزار شهدا فردا در میهمانی لاله ها

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری مجموعه نمایشگاههای هفته دفاع مقدس با عنوان یاد یاران به مناسبت این ایام خبر داد.

عباد الله رمضانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به گذشت ربع قرن از دوران دفاع مقدس و بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز استمرار تهدیدات دشمنان انقلاب و آزداگی ملت شریف ایران اظهار داشت: بنابر لزوم آشنایی نسل چهارم انقلاب با محورهای اقتدار کشور اسلامی؛ مجموعه ی نمایشگاهی یاد یاران به صورت فرا منطقه ای و با مشارکت سپاه محمد رسول الله (ص) و پشتیبانی مناطق در 5 نقطه از شهر به صورت ویژه و توام با اجرای عملیات رزمایش انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: برپایی 22 نمایشگاه با عنوان یاد یاران بخشی از مجموعه برنامه های این ایام است که با همکاری مجموعه مناطق 22 گانه شهرداری تهران و نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و بوستانها، میادین و فرهنگسراهای مناطق 22 گانه شهرداری تهران و یا مکانهای مورد نظر نواحی مقاومت بسیج برگزار می شود ضمن اینکه 22 همایش منطقه ای با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثار گران با محوریت شهردار منطقه از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت این ایام خواهد بود.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران همچنین از برگزاری غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و مقبره شهدای گمنام شهر تهران فردا با عنوان میهمانی لاله ها خبر داد و افزود: به مناسبت این ایام 22 رو نمایی و معرفی کتاب ارزشمند در حوزه دفاع مقدس انجام خواهد شد.

رمضانی در پایان با یاد آوری برگزاری 22 مراسم شب شعر و خاطره و مناطق 22 گانه شهر تهران  خاطر نشان کرد: به مناسبت این ایام در برنامه ای با عنوان نیمه پنهان ماه از 10 نفر از همسران فداکار شهداء، جانبازان و آزادگان هر منطقه با حضور شهردار و مسئول امور بانوان منطقه تجلیل خواهد شد. /
برچسب ها: رونمایی ، یاران ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار