«ويتامين3» با بخش هاي جديد بازگشت

پخش سري جديد برنامه «ويتامين 3» به تهيه‌كنندگي علي زاهدي و اجراي علي ضيا از امروز آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي،  علي زاهدي، تهيه‌كننده برنامه ويتامين 3 در تشريح سري جديد اين برنامه از شبكه سه گفت: سري جديد برنامه ويتامين 3 هر روز حدود ساعت 6 و 30 دقيقه روي آنتن مي‌رود. اين برنامه قرار است در فصل پاييز پخش شود و اگر استقبال مردم از آن خوب باشد تا پايان سال ادامه خواهد داشت.

زاهدي درباره بخش‌هاي جديد اين برنامه افزود: ضيانا، عنوان يكي از بخش‌هاي سري جديد برنامه ويتامين 3 است. در اين بخش هر روز خبرهاي متنوعي در حوزه‌هاي اجتماعي، ورزشي و فرهنگي از سوي علي ضيا خوانده مي‌شود و تفاوت عمده‌اي با خبرهاي تلويزيون دارد. در اين بخش به مسائل روزمره مردم توجه مي‌شود و خريد و فروش نوشت‌افزار و انتخاب بازيكن از سوي مربيان تيم فوتبال هم از جمله موضوعاتي است كه به آن پرداخته مي‌شود.

او درباره اين‌كه چرا اخبار اقتصادي و سياسي در برنامه ويتامين 3 خوانده نمي‌شود، توضيح داد: خبرهاي اقتصادي و سياسي نياز به افراد متخصص دارد. اكنون ما سه خبرنگار داريم كه براي بخش‌هاي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي خبر تهيه مي‌كنند و اگر خبرنگار اقتصادي و سياسي حرفه‌اي هم پيدا كنيم، حتما اين خبرها هم اضافه مي‌شود.

وي با بيان اين نكته كه بخش دوم برنامه ويتامين 3 اختصاص به گفت‌وگوهاي ويژه با مهمانان خاص دارد، گفت: در اين بخش قرار است از افرادي كه در حرفه‌هاي مختلف خيلي موفق هستند، دعوت شود تا در برنامه حضور پيدا كنند، براي نمونه رزمنده‌اي را به اين برنامه مي‌آوريم كه در زمان جنگ بيشترين تانك دشمن را منهدم كرده است.

زاهدي از گفت‌وگوهاي كارشناسي در بخش سوم اين برنامه خبر داد و عنوان كرد: در اين بخش به مسائل فراگير جامعه از جمله كارآفريني، خانواده و... توجه مي‌شود.

تهيه‌كننده برنامه ويتامين 3 يكي ديگر از بخش‌هاي جذاب اين برنامه را كاريابي براي افراد بيكار ذكر كرد و افزود: به عنوان مثال در اين بخش قرار است از يك نفر كه به حسابدار در شركتش نياز دارد، دعوت شود. او در برنامه حاضر مي‌شود و از ميان پنج نفر كه بيكار هستند، اما به كار حسابداري اشراف داشته و در برنامه حضور دارند با طرح پرسش‌هايي، فرد مورد نظر را براي شركتش استخدام مي‌كند.

زاهدي درباره هدفش از طراحي چنين بخشي گفت: ما در اين بخش مي‌خواهيم به اين نتيجه برسيم كه صرفا داشتن مدرك براي كار كافي نيست، چه‌بسا كسي مدرك دارد، اما تجربه كافي ندارد. پس نبايد معيار اصلي براي استخدام افراد فقط مدرك باشد. معمولا در نهادهاي دولتي داشتن مدرك اولويت دارد، اما در بخش‌هاي خصوصي اين طور نيست و سعي مي‌كنند باتجربه‌ترين فرد را انتخاب كنند.

اين تهيه‌كننده درباره تيتراژ ويتامين 3 گفت: قبل از تيتراژ اوليه صلوات خاص امام رضا(ع) با صداي محمود كريمي پخش مي‌شود. كريمي اين صلوات خاص را فقط براي برنامه ويتامين 3 خوانده است. مهدي مقدم تيتراژ اول را مي‌خواند و تيتراژ پاياني را هم مهدي شكوهي همراه مهدي مقدم اجرا كرده است. همچنين در تيتراژ اول بازيگران و ورزشكاران همچون نفيسه روشن، سياوش خيرابي و وحيد شمسايي آرزوهايشان را با خط خودشان مي نويسند.

برنامه ويتامين 3 در گروه اجتماعي شبكه سه توليد مي‌شود و پيمان قانع، طراح صحنه و دكور آن است و افشين حسين‌خاني، كارگرداني محتوايي برنامه را به‌عهده دارد. از ديگر عوامل سازنده برنامه ويتامين 3 مي‌توان به فريد ملك‌محمدي، امير زاهدي، بهنود صدر، سلمان خورشيدي، سعيد ابراهيمي، محمد رفيعي، امين آذري، الهه دهقان، فريبا باقري و عوامل فني استوديو گلستان اشاره كرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
فاطمه
۱۴:۲۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
واقعاعالیه.