حدادعادل در جمع خبرنگاران مطرح کرد

خيز بسياري از افراد جهت تصرف بهارستان/ احتمال شکل‌گيري نهاد مالی و تشکيلاتي برای انتخابات مجلس

رئیس فراکسیون اصولگرایان گفت: این احتمال وجود دارد که نهاد مالی و تشکیلاتی برای انتخابات مجلس به وجود آید، اما چون سند و مدرکی ندارم از اظهار نظر خودداری می‌کنم اما بسیاری از افراد برای تصرف بهارستان خیز برداشته‌اند و نباید در این امر شک کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،"غلامعلی حدادعادل" با حضور در همایش صلح عادلانه در نظام جهانی که برای پاسداشت روز جهانی صلح با حضور نخبگان و اندیشمندان و صاحب‌نظران از طرف مجمع جهانی صلح اسلامی در مرکز آموزش و پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار می‌شد در جمع خبرنگاران گفت: از صلح فقط یک اسم باقی مانده و علت آن این است که صلح را بدون عدالت می‌خواهند و عدالت را بدون حق و حق را بدون خدا جستجو می‌کنند.

وی تصریح کرد: ایران از آغاز درگیری‌ها در سوریه راه حل نظامی را مردود می‌دانست و همواره معتقد بود که مسائل سوریه باید توسط مردم این کشور حل شود. 

حداد عادل درباره عزل و نصب‌ها در دانشگاه آزاد بیان داشت: طی روزهای آینده در مجلس به موضوع دانشگاه آزاد رسیدگی و این امر به ویژه در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: این تغییر شتابزده در کام طراحان آن شیرین است اما در دراز مدت تلخ می‌شود و آنان از رفتارشان پشیمان می‌شوند.

حداد عادل در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود نهاد مالی و تشکیلاتی برای انتخابات مجلس به وجود می‌آید خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد اما چون سند و مدرکی ندارند از اظهار نظر خودداری می‌کنم اما بسیاری از افراد برای تصرف بهارستان خیز برداشته‌اند و نباید در این امر شک کرد.

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار