رویانیان:

مراجع قضایی باید وارد فوتبال شوند/حقانیت و صلاحیت در مورد ما اجرا نشود استعفا می‌دهم

مدیر عامل تیم پرسپولیس‌ در خصوص گفته‌های ‌ترابیان سرپرست باشگاه سپاهان گفت: حرف‌های ما به باشگاه سپاهان مربوط نیست که آنها دخالت می‌کنند، مشکل ما اشتباهات داوری است.

محمد رویانیان مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئله آب‌های آلوده ادعای ما نبوده بلکه رسانه‌ها هم این موضوع را مطرح و آن را اثبات کردند.

رویانیان در ادامه اظهار داشت: سپاهانی‌ها از لحاظ تشکیلاتی نیاز به این برد داشتند و به آن هم دست یافتند، صحبت‌های ما ربطی به باشگاه سپاهان ندارد که مسئولان این تیم دخالت می‌کنند.



**سیستم مدیریتی در داوری وجود ندارد

 مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: سپاهانی ها بیشتر از ما به این برد نیاز داشتند و با برد در این بازی از حاشیه دور شدند ما مشکلی با برد سپاهان نداریم که آنها خودشان را داخل موضوع می کنند.

رویانیان عنوان کرد: مشکل ما اشتباه  قهرمانی بود که در ابتدای بازی با یک حرکت خلاف و غیر منطقی باعث ده نفره شدن تیممان شد، این داور در بازی های قبلی هم اشتباهاتی داشت، به هر حال  تیم مدیریتی در داوری  وجود ندارد.

** هر وقت بخواهند یک تیم را بالا یا پایین می آورند

وی درباره مسائل پشت پرده این بازی گفت: برخی از افراد هرجا بخواهند یک تیم را بالا می کشند و بعضی از مواقع هم باعث پائین کشیدن یک تیم می شوند، نتیجه بازی در بیرون زمین تعیین کننده است و در داخل زمین رقم نمی خورد.

وی تصریح کرد: مسئولان فوتبال می گویند که مسائل پشت پرده را اثبات کنید، اگر آقایان منصف و با وجدان باشند متوجه مسائل پشت پرده می شوند و مستندات شخصی است و نیاز به اثبات ندارد.  براساس ضرب المثل معروف آفتاب آمد دلیل آفتاب و اعضای فوتبال مسایل پشت پرده را می دانند.



**دستگاه های قضایی باید در مسایل فوتبال وارد شوند

رویانیان عنوان کرد: به نظرم دستگاه های قضایی باید در مسائل فوتبال وارد شوند و مانع شرط بندی، لابی گریی و مسایلی از این دست در فوتبال شوند.

**یک داور از همکار ما 60 میلیون درخواست کرد

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: یک داور در فصل گذشته قبل از یک بازی مهم و حساس از همکارم درخواست 60 میلیون تومان کرد تا نتیجه را به نفع تیم ما رقم بزند.

**برخورد با قهرمانی باید شفاف صورت گیرد

رویانیان در پایان درباره شکایت از قهرمانی خاطر‌نشان کرد: ما الان در حال تنظیم یک نامه به فدراسیون فوتبال هستیم تا تکلیفمان را روشن کنند. برخورد با قهرمانی باید شفاف صورت بگیرد و نباید مثل قبل ماست مالی شود، اگر حقانیت ما به اثبات نرسد من آن وقت استعفا می‌دهم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ترابیان ، سرپرست ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار