"روزنه ای کوچک" در نخستین جشنواره ملی فیلم کار حضور پیدا کرد

فیلم کوتاه "روزنه ای کوچک" در نخستین جشنواره ملی فیلم کار پذیرفته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی این فیلم،"روزنه ای کوچک" به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین داداش نیا در بخش مسابقه نخستین جشنواره ملی فیلم کار، اکران می شود.



 بر همین اساس، این فیلم روایت دختری را می کند که کیف کوله پشتی اش توسط فردی مورد سرقت قرار می گیرد و پس از تعقیب و گریز و تلاش های فراوان سارق .......

این گزارش می افزاید "روزنه ای کوچک" به تهیه کنندگی سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی و با مشارکت دانشگاه  جامع علمی کابردی تهیه و آماده شده است.

از عوامل این فیلم کوتاه می توان  به محمد حسین داداش نیا(نویسنده و کارگردان)، نسترن مشعوف(دستیار کارگردان)، نرگس نیک سیرت، شاهرخ لامع، ام البنین سعیدی، محمد شرفلو(بازیگران)، الهام حیدری(منشی صحنه)، مجتبی عرفانیان(تصویربردار و تدوین)، کتایون سلیمانی(دستیار تصویربردار)، علیرضا عباسقلی(صدابردار)، ندا اله قلی(طراح گریم)،شیماه خاسب(مدیر تولید) و پریناز چرمچی(عکاس) نام برد.
 
یادآور می شود نخستین جشنواره ملی فیلم کار از 31 شهریور تا 2 مهر ماه در سینما تک(موزه هنرهای زیبا) برگزار می شود.

گفتنی است محمد  حسین داداش نیا فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه جامع علمی کاربردی است.وی تاکنون نویسندگی و کارگردانی فیلم "وقت طلاست و عشق در میان" و کارگردانی نمایش های "سیمای دشت"، "بسوی کربلا"، "ستاره آبی"، بازگشت سرباز به خانه" و... را در کارنامه هنری خود دارد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.