حميد عسگري :

موسيقي بايد سالم و دلنشين را دوست دارم

حميد عسگري گفت: تلفيق شعر و ملودي بايد کار دلنشيني شود.

"حميد عسگري" خواننده پاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: ترانه بايد مثبت باشد و انرژي مثبتي به جامعه بدهد شايد آن هايي که بيشتر ترانه با مضمون جدايي، دوري اجرا مي کنند کار درستي انجام مي دهند و اين امري کاملاً شخصي است هر کسي با توجه به عقايدي که دارد فرم کار خود را انتخاب مي کند.  من دوست دارم شعرهاي مثبت کار کنم  و ديگري دوست دارد شعرهايي با مضامين منفي کار کند.
 
وي افزود: من 99 درصد شعر کارهايم را خودم سروده ام و همه ي آن ها نيز مثبت نبوده اند اما بيشتر ترانه هايم مثبت بوده.
 
عسگري ادامه داد: اين که مردم انواع مختلفي از ترانه ها ( منفي، مثبت) از خواننده محبوبشان بشوند هيچ ايرادي ندارد اما اول از همه بايد خودتان از کارهايتان راضي باشيد از ترانه اي که انتخاب مي کنيد و... من بيشتر آهنگسازي و ترانه را با هم کار مي کنم و به نظرم تلفيق شعر و ملودي بايد کار دلنشيني شود.
 
اين خواننده گفت: من خيلي زيادي با ترانه سراي کارهايم ارتباط برقرار مي کنم و نظراتم را مطرح مي کنم و معمولاً سوژه کار را خودم مي دهم توضيحاتي براي وزن ترانه، ملودي مي دهم تا به کار من بيايد.
 
عسگري درباره ي ترانه اصيل ايراني اظهار داشت: ما کشوري هستيم با چند هزار سال قدمت و وجود شعرا، ادبيان بزرگ مي طلبد که اشعاري را که انتخاب مي کنيم اصيل باشد ما بايد دقت بيشتري در کارمان داشته باشيم و ترانه سرايان ما هم واقعاً خوب کار مي کنند. /ص

برچسب ها: شعر ، حمید عسگری ، موسیقی ، سالم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.