تئاتر درهفته‌اي كه گذشت؛

از ويراني ساختمان تئاتر شهر تا دادگاهي شدن هنرمندان تئاتر +تصاوير

تئاتر در هفته‌اي كه گذشت با مسائلي ازجمله دادگاهي شدن هنرمندان همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، تئاتر در هفته‌اي كه گذشت با اتفاقات و رويدادهاي مختلفي روبه رو بود.

 
بنابراين گزارش اين هفته شانزدهمين جشنواره بين‌المللي نمايش‌هاي آييني و سنتي در بخش بازي‌هاي نمايشي، مجالس شبيه‌خواني و پاتوق كودك و نوجوان در محوطه مجموعه تئاتر شهر و باغ موزه قصر برگزار شد.
 
همچنين نمايش‌هاي بخش صحنه شانزدهمين جشنواره آيين و سنتي در مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج، تالار هنر، خانه نمايش اجرا رفتند.
 

اما متاسفانه بخش تئاتر خياباني جشنواره آيين و سنتي در هياهوي محوطه تئاتر شهر به اجرا رفت به طوري كه يكي از كارگردان‌هاي تئاتر خياباني سرو صداي اطراف تئاتر شهر و مشكلات تردد براي نمايش‌شان مشكل‌ساز شده بود.

 
البته موضوع شلوغي‌هاي اطراف تئاتر شهر مشكل جديدي نيست چراكه از مدت‌ها پيش اين اتفاق افتاده و كسي توجه نمي‌كند و هربار مدير مجموعه تئاتر شهر خبر از برچيده شدن ساخت و سازهاي اطراف تئاتر شهر مي‌دهد اما تاكنون كه ما چيزي نديديم بلكه وضعيت بدتر هم شده است.
 
به تازگي هم كه مدير مجموعه تئاتر شهر گفت: بازسازي اين مكان به بعد از جشنواره آيين و سنتي موكول شده باز هم بايد ببينيم آينده اين بناي تاريخي فارغ از تئاتري بودنش به كجا خواهد رسيد.
 
مثل اينكه وضعيت تئاتر نمي‌خواهد بهبود يابد چراكه تعدادي از افراد انجمن تئاتر آزاد به دادگاه فراخوانده شدند و يكي از كارگردانان تئاتر و عضو انجمن تئاتر آزاد در خصوص احضار خود به دادگاه گفت: ما را به دليل شاد كردن مردم به دادگاه فراخواندند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.