شهرکرد/

آغاز ساخت بزرگترین مجتمع رفاهی بین راهی کریدور جنوب به شمال کشور

ساخت بزرگترین مجتمع رفاهی بین راهی در مسیر جنوب به شمال کشور با سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در استان چهار محال و بختیاری اغاز شد.

این مجتمع بین راهی در مسیر زائران حرم امام رضا (ع) که از جنوب کشور به مشهد عزیمت می کنند، در محور ارتباطی لردگان به بروجن ساخته می شود.
این طرح به مساحت شش و نیم هکتار و سرمایه گذاری آستان قدس رضوی ساخته می شود.
معاون فنی سازمان عمران و توسعه خراسان رضوی در مراسم اغاز ساخت این طرح پیش بینی کرد: برای ساخت این مرکز 30 تا 40 میلیارد ریال اعتبار هزینه شود .
محمدعلی نوائی فر افزود: در مجتمع رفاهی و خدماتی امام رضا (ع) ، نمازخانه و وضوخانه، رستوران، واحدهای تجاری و اقامتی، فضای بازی، فضای سبز، سکوی نشیمن موقت، جایگاه سوخت و مرکز  CNG ، پارکینگ خودروهای سبک و توقفگاه برای خودروهای سنگین در این مجتمع پیش بینی شده است.
وی، با بیان رویکرد این مجتمع خدمت رسانی رایگان به مسافران و زائران حرم امام رضا (ع) است، گفت: نگهداری این مجتمع هر ماه برای آستان قدس یک میلیارد ریال هزینه دارد.
نوایی فر گفت: هم اکنون 20 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی توسط آستان قدس رضوی در کشور فعال است. 
در این مراسم عنابستانی، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: زمین های اطراف مجتمع خدماتی و رفاهی امام رضا (ع) به اولویت و درخواست کشاورزان به آنان واگذار می شود.
مجتمع خدماتی و رفاهی امام رضا (ع) در محور بروجن به لردگان در سه راهی کنرک در فاصله 40 کیلومتری شهر بروجن احداث می شود س /.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
nasr
۰۹:۰۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
سلام.من مطلب درمورد طراحی توقفگاه های موقتی بین راهی نیاز دارم