با پخش قسمت 48 سریال؛

سالار عقیلی عنوان بندی پایانی "کلاه پهلوی" را می خواند

با پخش قسمت چهل و هشتم کلاه پهلوی، تصنیفی از فرخی یزدی توسط سالار عقیلی در عنوان بندی پایانی سریال خوانده می شود. این تصنیف تا پایان پخش سریال، عنوان بندی نهایی این سریال را همراهی خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کلاه پهلوی، در قسمت چهل هشتم این سریال که جمعه بیست و نهم شهریورماه پخش خواهد شد، حضور کریم در فرانسه باعث می شود تا کارگاه خیاطی او و عالیه با بحران های مختلف مواجه و تا مرز ورشکستگی پیش رود و عالیه برای حل این مشکل به سراغ سیروس می رود.

همچنین در ادامه داستان مخاطبان شاهد برنامه ریزی امیر توکلی برای اجرای یک شعر سیاسی در مراسم جشن کانون بانوان خواهند بود. اجرای این شعر با تشویق حضار مواجه می شود اما حضور سرپاس مختاری ( با بازی فرهاد آییش) در مراسم و اطلاع وی از مضمون این شعر، حاشیه هایی را برای جشن به وجود می آورد و پای پلیس سیاسی را به کانون بانوان باز می کند.

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و یکسال از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز امسال ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv  هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.