کرمانشاه/

نرمش قهرمانانه همان تعیین حدود در قطع‌نامه امام حسن(ع) است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نرمش قهرمانانه را یادآور کتابی عنوان کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌ها پیش با عنوان «صلح امام حسن(ع)» ترجمه کرده‌اند و گفت: امام حسن(ع) با معاویه قطع‌نامه امضا کردند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


آیت‌الله حسن ممدوحی گفت: حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان، پیشکسوتان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نکاتی درباره لزوم حرکت‌های صحیح و منطقی در سیاست‌های خارجی و داخلی بیان فرمودند.

ممدوحی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار فرمودند «با مسئله‌ای که سال‌های پیش نرمش قهرمانانه خواندم، موافقم».

وی نرمش قهرمانانه را یادآور کتابی عنوان کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌ها پیشبا عنوان «صلح امام حسن(ع)» ترجمهکرده‌اند وعبارت «پرشکوه‌ترین نرمش قهرمانانه تاریخ» را ذیل این عنوان آورده‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه راهنما و هدایت‌گر است، افزود: نرمش در سیاست بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی یک نظام فنی است و به‌معنای موضع انفعالی نیست.

به گفته عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نرمش یک ورزشکار در مسابقه به‌دلیل مسائل فنی با نرمش به‌دلیل خستگی فرق دارد.

وی کلام مقام معظم رهبری را سرشار از هوشیاری و چراغ راه مسئولان نظام عنوان کرد و گفت: نرمش همیشه به‌ معنای ترس نیست.

ممدوحی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به این موضوع از قبل اشاره کرده، تاکید کرد: امام حسن(ع) با معاویه صلح نکردند و در واقع قطع‌نامه امضا کردند و در این قطع‌نامه حد و حدود برای معاویه تعیین کردند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، نرمش ، تعیین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.