گيل آبادي:‌

سياست‌هاي كلان نظام بايد براساس چشم انداز نوشته شود

معاونت اطلاع رساني مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: تمامي سياست‌هاي كلان نظام جمهوري اسلامي ايران بايد براساس سند چشم انداز 1404 نوشته شود.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگارن، از قشم "شهرام گيل آبادي" دبير دومين نشست تخصصي رسانه و چشم انداز و سياست‌هاي كلي اصل 44در مراسم افتتاحيه اين نشست ضمن عرض خير مقدم به حضور اساتيد و شخصيت‌هايي كه در اين نشست حضور پيدا كرده‌اند، گفت: برآيند اولين نشست تخصصي رسانه و چشم انداز و سياست‌هاي كلي اصل 44 اين بود كه بسياري از دوستان ما توانستند مفاهيمي را كه در اين نشست آموخته‌اند به صورت پروژه‌هاي كاربردي به كار بگيرند.
 
معاونت اطلاع رساني مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: شاخص‌ترين مفاهيمي كه در حوزه سند چشم انداز 1404 در رسانه به كار گرفته شد برنامه پارك ملت بود كه توانست به صورتي دقيق نقطه قابل تامل سند چشم انداز را در رئوس برنامه‌هاي خود قرار داده و درباره اين موضوع از مسئولين سوال كند.  
 
مشاور محسن رضايي تصريح كرد: نكته قابل تامل در سند چشم‌انداز اين است كه اين سند دومين سند مكتوب كشور بعد از قانون اساسي است و مقام معظم رهبري در دو هزار كلمه درباره اين موضوع تاكيد كرده‌اند.  
 
گيل‌آبادي خاطر نشان كرد: مسئولين بايد به طور واقعي سند چشم انداز را درك و در پروژه‌هاي خود به صورت كاربردي آن را به كار گيرند.  
 
دبير اين همايش با بيان اين كه قصد داريم با مرور تعاريف اين سند مصاديق را وارد حوزه چشم انداز كنيم اظهار داشت: سياست‌هاي كلان نظام جمهوري اسلامي ايران بايد براساس سند چشم انداز نوشته شود زيرا اين سند داراي اهميت بسياري است.
 
گيل‌آبادي افزود: از تمامي دوستاني كه در اين نشست تخصصي شركت كرده‌اند درخواست دارم كه از اين فرصت پيش آمده به خوبي استفاده و در راستاي به كار بردن آن به صورت علمي و عيني عمل كنند.  
 
مشاور دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد: ما سرفصل‌هاي مهمي را از نشست اول اين برنامه دست آورديم و اميدواريم بتوانيم در دومين نشست سند چشم انداز 1404 را وارد رسانه‌هاي جمعي كرده و آن را به صورت كاربردي و عملي به مرحله اجرا درآوريم.
 
گيل آبادي اظهار داشت: از نظر بنده هر شهر و استاني بايد براي خود چشم‌اندازي را تعيين كند تا بتواند در راستاي تحقق سند چشم انداز 1404 و گام و جديت بيشتري در اين مسير حركت كند.  
 
وي در پايان خاطر نشان كرد: از همه دوستان و اساتيد رسانه‌اي كه در اين نشست حضور دارند تقدير و تشكر مي‌كنم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سیاست ، کلی ، اصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار