آقايان هرچه زودتر خود را به خانه برسانيد!

مطالعات جديد دانشمندان نشان مي‌دهند مرداني كه در كارهاي خانه به همسرشان و ديگر اعضاي خانواده كمك مي‌كنند كمتر دچار افسردگي مي‌شوند و از ميزان سلامتي بيشتري نيز برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران، مرداني كه علاقه به آشپزي دارند و مهارت‌هاي خانه‌داري را تا حدود زيادي بلد هستند افراد خوشبين و موفقي در زندگي مالي و محيط كسب و كار خود هستند.

دانشمندان با انجام آزمايشاتي روي 1800 داوطلب مرد دريافتند مرداني كه در كارهاي خانه به همسرانشان كمك مي‌كند و مهارت‌هاي آنان در سطح بالايي قرار دارد و در زندگي خود بسيار موفق هستند و كمتر دچار بيماري‌هاي مختلف به ويژه بيماري‌هاي افسردگي و روحي و رواني مي‌شوند.

بيشتر مردان فقط تمايل دارند براي رفع نيازهاي مالي به كار كردن در بيرون از منزل بپردازند و احتياجات خانه را تامين كنند اين طرز فكر وابستگي اطرافيانشان را به آن‌ها كمتر مي‌كند و خواه و ناخواه با مشكلات زيادي در كسب درآمد و به اصطلاح پول درآوردن روبرو مي‌شوند.

مردان بايد با وقت گذاشتن در محيط خانه كمي از دقت خود را صرف كار و انجام كارهاي منزل كند تا سلامت بدني‌َ آنان افزايش يابد و به فردي شاد تبديل شوند./ح

برچسب ها: استرس ، مردان ، آشپزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.