پائيز شبكه سه گرمتر مي‌شود

مدير شبكه سه سيما در نشستي برنامه هاي پائيزي اين شبكه را معرفي كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، اين نشست خبري عصر دوشنبه در شبكه سه سيما با حضور مجيد زين‌العابدين مدير شبكه سه سيما، رضا نيك‌انديش مدير تامين برنامه، محمدرضا شريفي مدير گروه تفريحات و فضل‌الله شريعت‌پناه مدير گروه اجتماعي برگزار شد.
 
مدير شبكه سه سيمااعلام كرد: از هفته‌ي آينده ميني سريال «شب شيشه اي» در 6 قسمت پخش مي شود و پس از آن سريال 26 قسمتي «پ‍ژمان» ساخته سروش صحت به روي آنتن خواهد رفت.
 
وي از پخش سريال مناسبتي در ماه محرم و همچنين سريال‌هاي «آواي باران» به كارگرداني حسين سهيلي‌زاده و «هفت سنگ» به كارگرداني عليرضا بذرافشان به‌عنوان ديگر سريال‌هاي پاييزي اين شبكه خبر داد و گفت: سري جديد سريال «ستايش» نيز در40 قسمت نيز در حال ساخت است.
 
 وي افزود: فاز اول و دوم سريال «سرزمين كهن» كمال تبريزي نيز از پاييز در جدول پخش شبكه قرار مي‌گيرد، اما هنوز درباره پخش هفتگي آن‌ها تصميم نهايي گرفته نشده است.
 
مدير شبكه سه سيما همچنين از سياستهاي شبكه در توليد برنامه نود سخن گفت و تأكيد كرد:برنامه نود يكي از پربيننده‌ترين برنامه‌هاست و موضوعات آن نيز كاملا پيش از پخش سياست‌گذاري مي‌شود.
 
وي سياست اين شبكه را توليد آثار بلند نمايشي خواند و توضيح داد: دوره كارهاي كوتاه‌مدت به پايان رسيده است، لذا چون سريال‌هاي 90 شبي توليد طولاني مدتي دارند، سريال‌هاي كوتاه نيز در دست ساخت است.
 
زين العابدين هچنين درباره‌ي پخش مسابقات فوتبال داخلي و خارجي از شبكه سه با وجود راه اندازي شبكه ورزش، توضيح داد: شبكه ورزش يك شبكه ديجيتال است و هنوز پوشش سراسري ندارد. شبكه سه با شبكه ورزش سيما در تعامل است و حذف مسابقات ورزشي از اين شبكه اجحاف به مخاطبان است. اما در مواردي كه امكان پخش همه مسابقات يا مسابقات همزمان از شبكه سه وجود نداشته باشد، از شبكه ورزش كمك خواهيم گرفت.
 
زين‌العابدين به تشريح برنامه‌هاي نيمه دوم سال شبكه سه سيما پرداخت و گفت: بيش از دو هزار نفر براي همكاري با صداوسيما در حوزه موسيقي با مركز موسيقي صدا و سيما ارتباط داشته‌اند كه اميدواريم مسابقه «صدا» در استعداديابي آن‌ها موثر باشد. اين مسابقه با هدف معرفي و شناساندن استعدادها در حوزه‌ي موسيقي است.
 
مدير شبكه درباره اينكه اين مسابقه تا چه ميزان با نمونه خارجي مسابقات موسيقي شباهت دارد، اظها كرد: ساختار برنامه‌سازي تلويزيوني در نقاط مختلف دنيا شباهت‌هايي به يكديگر دارد، اما اين به معناي تقليد نيست و كاملا متفاوت است.
 
وي همچنين از راه‌اندازي مسابقه «آقاي گزارشگر» در حوزه ورزش خبر داد و گفت: اين مسابقه از پاييز پخش مي‌شود و با هدف ايجاد بستر مناسب براي يافتن استعدادهاي گزارشگري است و بيش از20 هزار نفر در سايت شبكه سه در اين مسابقه ثبت نام كرده‌اند.
 
مجيد زين‌العابدين درباره سريال‌هاي در دست توليد شبكه سه اعلام كرد: سريال ماورايي «احضار» به نويسندگي و كارگرداني عليرضا افخمي رمضان سال 93 از شبكه سه پخش مي شود.
 
به گفته وي، تهيه‌كنندگي سريال «احضار» را داوود هاشمي عهده‌دار است.
 
همچنين مدير شبكه سه در بخشي از اين نشست از ساخت سريال جديدي توسط سروش صحت با عنوان «شمعداني» خبر داد و گفت: «شمعداني» يكي از سريال‌هاي جديد شبكه سه سيماست كه به تهيه‌كنندگي محسن چگيني ساخته خواهد شد.
 
كارگرداني و نويسندگي اين مجموعه را سروش صحت برعهده خواهد داشت. اين سريال موضوع طنز دارد اكنون طرح آن ارائه شده تا براي سال آينده ساخته شود.
 
 
 
مدير شبكه سه همچنين از طراحي يك برنامه ورزشي جديد در اين شبكه خبر داد و گفت: نام اين برنامه هنوز قطعي نشده اما اجراي آن بر عهده‌ي جواد خياباني است و با حضور منتقدان ورزشي و كارشناسان به تحليل مسائل كلان ورزش كشور مي پردازد.
 
زين‌العابدين همچنين از سفارش ساخت سري جديد ماه عسل براي ماه رمضان سال آينده خبر داد و گفت: بنا شده است، كارهاي تحقيقاتي آن توسط تيم «ماه عسل» آغاز شود.
 
وي همچنين از ساخت سريال «سوداگر» با موضوع پليس زن كه توسط سعيد رحماني مراحل نگارش را مي‌گذراند خبر داد و گفت: نگارش سريال «ويندوز قرمز» با موضوع شهداي هسته‌اي توسط رسول لطفي نگارش آن به پايان رسيده است.
 
 مدير شبكه سه در بخش ديگري از سفارش ساخت دو سريال براي نوروز 93 خبر داد كه يكي از آنها در قالب ملودرام اجتماعي و ديگري با موضوع طنز ساخته مي‌شود كه در نهايت يكي از آنها به روي آنتن خواهد رفت.
 
وي همچنين از پايان پخش مجموعه طنز آيتمي خنده‌بازار خبر داد و گفت:‌ از پاييز طنز آيتمي «سيگنال موجود است» در 26 قسمت به نقد شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي‌زبان مي پردازد.

برچسب ها: شبکه سه ، سیما ، برنامه ، فیلم ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.