اردبیل/

سیاه‌نمایی خدمات نظام حرکت در مسیر دشمن است

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاه‌نمایی عملکرد شایسته نظام در سال‌های اخیر همسویی با اهداف دشمنان است که می‌خواهند عظمت انقلاب اسلامی را به هر نحوه ممکن زیر سئوال ببرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی دیروز در گردهمایی دهیاران بخش موران گرمی اظهار داشت: باید از طریق تریبون‌های عمومی، رسانه‌ها و همچنین شکل گسترده جامعه اقدامات انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبیین و روشنگری شود تا عده‌ای احساس نکنند که در این 34 سال حرکت و اقدام مفید صورت نگرفته است.

وی گفت: ما نیز ضعف‌ها و کاستی‌ها را قبول داریم اما باید این اصل را نیز به خاطر داشته باشیم که تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی در اوج تحریم، تهدید و کارشکنی‌های دشمنان و استکبار جهانی به دست آمده و ما با دست خالی توانستیم به این توفیقات دست پیدا کنیم.

موسوی خاطر نشان کرد: گل سرسبد این پیشرفت‌ها و توسعه همه‌جانبه در مناطق محروم و روستایی بوده به طوریکه در این سه دهه تلاش شده است تا خدماتی همچون آب، برق، گاز، ارتباطات مختلف از تلفن گرفته تا اینترنت و بسیاری از خدمات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به روستاها برسد تا روستاییان ما بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی افزود: دلسوزان نظام وظیفه دارند حقایق را به مردم بازگو کنند و جلوی سیاه‌نمایی و ایجاد یأس و ناامیدی را بگیرند چرا که دولت در تلاش برای رفع مشکلات است و در این مسیر به پشتیبانی مردم نیاز مبرم دارد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: همه نمایندگان استان و مسئولان منطقه سعی خودشان را به کار گرفتند تا در نهایت صداقت به پیشبرد امور کمک کنند که امیدواریم دولت جدید نیز بتواند تعهدات خود را عملیاتی کرده و بهتر از گذشته در سنگر خدمت‌‌رسانی حضور پیدا کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، سیاه ، نمایی ، خدمات ، نظام ، حرکت ، در ، مسیر ، دشمن ، است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.