سازمان حمايت و ستاد تنظيم بازار مشكل كره را حل مي كنند

مديرعامل اتحاديه فرآورده‌هاي لبني ضمن تاكيد بر حمايت بيشتر وزارت صنعت‘ معدن و تجارت از صنايع لبني و بويژه تامين كره از مسئولان خواست تا با كمك همه اتحاديه وتشكلهاي خصوصي با جديت بيشتري نسبت به رفع مشكلات اين صنعت گام بردارند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، «محمدرضا اسماعيلي»  با اشاره به اينكه بارها از ستاد تنظيم بازار و سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليدكنندگان درخواست كرديم كه نسبت به حل مشكلات اين صنعت از تمامي تشكل ها و اتحاديه ها استفاده كنند متاسفانه اين موضوع چندان اجرايي نشد.

وي با بيان اينكه اعمال برخي سياستگذاريهاي غلط منجر شد كه اين صنعت روز به روز با افزايش قيمت در محصولات خود مواجه شود تصريح كرد: مسئولان موظفند كه در زمينه اتخاذ تصميم مناسب از نظرات و ديدگاههاي كارشناسي افراد متخصص استفاده كنند.

اسماعيلي حضور اتحاديه و اصناف را در اين راستا حائز اهميت خواند و از مسئولان جديد خواست تا شنواي نقطه نظرات موثر باشند.

اسماعيلي يادآور شد: در تمامي كشورهاي جهان به بخش توليد يارانه اي ويژه تخصيص داده مي شود كه صنايع لبني نيز نبايد از اين امر مستثني باشند.

 مديرعامل اتحاديه فرآورده‌هاي لبني از دولت جديد و مسئولان ذيربط خواست تا با ارايه تسهيلات و بسته هاي حمايتي از بخش توليد داخلي و توليد كنندگان صنايع لبني حمايت كنند.

به گفته وي؛ صنايع لبني مواد اوليه خود را در گذشته با ارز مرجع وارد كرده و امروز محصولات خود را بايد به نرخ مصوب عرضه كنند.

اسماعيلي بر ضرورت توجه به واحدهاي كوچكي كه در اقصي نقاط كشور پراكنده هستند تاكيد كرد و گفت: اين واحدها مي توانند با توزيع محصولات خود در منطقه خودشان به كاهش هزينه هاي حمل ونقل و ديگر هزينه ها كمك كنند از اين رو نيازمند حمايت بيشتر دولت از واحدهاي كوچك هستيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.