احمدي‌‌لاشكي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عزل " دانشجو" دانشگاه آزاد را در بلاتکليفي قرار مي‌دهد

رئیس کمیته پژوهش و آموزش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: اکنون زمان مناسبی برای عزل "فرهاد دانشجو" نیست، چراکه در آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و با عزل وی تنها این دانشگاه را در بلاتکلیفی قرار می‌دهیم.

"قاسم احمدی‌لاشکی" نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخی تلاش‌ها برای عزل فرهاد دانشجو رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اظهار داشت: مسئولان در محیط‌‌های علمی باید نگاهی عالمانه داشته و نباید مدیریت آنها در راستاي نیل به اهداف حزب،‌ گروه یا شخص خاصی باشد.   
 
وی در ادامه افزود: معتقدم که اتفاقات اخیری که در دانشگاه آزاد رخ داده،‌ اتفاقات خوبی نیست چرا که نباید مسائل علمی و دانشگاهی را مرتبط با مسائل سیاسی دانست.   
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به عدم رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات تصریح کرد: این دو وزارتخانه حساس و مهم هستند لذا مجلس به هنگام رای گیری حساسیت و تامل بیشتری به خرج داد.   
 
احمدی افزود: به جای به حاشیه کشاندن دانشگاه آزاد، بايد نیازهای این دانشگاه را حل کنیم و کمک کنیم تا به جایگاه رفيعی در حوزه‌های علم و فناوری دست یابیم.   
 
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس اظهار داشت: اکنون زمان مناسبی برای عزل "فرهاد دانشجو" نیست، چراکه در آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و با عزل وی تنها این دانشگاه را در بلاتکلیفی قرار می‌دهیم.   
 
رئیس کمیته پژوهش و آموزش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در پايان با بيان اینکه موضوع تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد تنها به زمان ریاست "جاسبی" مربوط نمی‌شود، خاطر نشان كرد: مسئله تحقیق و تفحص که به صورت قانون در مجلس تصویب شد، در زمان "فرهاد دانشجو" نیز ادامه داشت اما وی خود را ملزم به رعایت قانون دانسته و اطلاعات مورد نیاز کمیته تحقیق و تفحص از این دانشگاه را در اختیار اين كميته قرار داده است.
 
انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار