اگر علاقه مند به پیاده روی و کوه پیمائی برای دیدن روستاي ييلاقي هستید، تور 2.5 روزه روستاي اولسبلنگاه ، 28 شهريورماه 92 برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ماسال شهری در استان گیلان ایران که در کنار کوه‌های تالش واقع شده‌، فاصله اين منطقه از شهر تالش ۶۰ کیلومتر است و با رشت از راه صومعه‌سرا ۵۵ کیلومتر فاصله دارد.
 
شهر ماسال در کنار رودخانه خالکایی واقع شده، که این رودخانه از قله مرتفع شاه‌ معلم سرچشمه می‌گیرد، پس از طی ۴۰ کیلومتر از درون شهر ماسال مي گذرد، نام ماسال از «مازال» يا « مزال» به معني كوه يا كوه وار گرفته شده است. 


 
در ميان روستاهاي ییلاقی ماسال، ییلاق اولسبلنگاه جایگاه ویژه اي دارد اولسبلنگاه در 30 کيلومتري ماسال، ییلاقی خوش منظره با پوشش مرتعی يکي از مناطق گردشگري اين منطقه است.
 
گفتني است؛ اولسبلنگاه در زبان تالشی به معناي درخت ممرز بر ارتفاع بلند مي باشد.
 
اگر علاقه مند به پیاده روی و کوه پیمائی برای دیدن این روستاي ييلاقي هستید، تور 2.5 روزه روستاي اولسبلنگاه ، 28 شهريورماه 92 برگزار مي شود.


 
در قالب اين تور مي توانيد، گذر از مراتع زیبای ماسال تا ارتفاعات آلاله‏پشت و عبور از مسیرهای بکر جنگل، یک شب اقامت در خنکای ییلاق و دیدار از خانه های روستايی گیلان و ... زندگی مردمان اين ديار را تجربه کنيد.
 
قیمت تور طبیعت گردی روستاي اولسبلنگاه، به علاوه 6% ارزش افزوده، به مبلغ 1.950.000 ریال می رسد.
 


وسیله نقلیه متناسب با تعداد نفرات، يک شب اقامت در خانه روستايي، 2 وعده صبحانه و 1 وعده شام به همراه میان وعده، راهنمای طبیعت گردی و بیمه از جمله خدمات اين تور 2.5 روزه است.
 
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902680 (10 خط) تماس حاصل فرمایید.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار