طوسی: لیگ را به دلیل عدم برنامه ریزی فدراسیون از دست دادم

بانوی ملی پوش دو و میدانی گفت: مرحله نهایی لیگ را به دلیل همزمان بودن آنها با مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی از دست دادم.

مریم طوسی ملی پوش دو و میدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قبل از اعلام زمان دقیق مرحله سوم لیگ دو و میدانی تاریخ برگزاری مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی اعلام شده بود اما متأسفانه به دلیل عدم برنامه ریزی مسئولان فدراسیون من مرحله سوم لیگ را از دست می دهم.

وی ادامه داد: من مهره قوی و مهمی در تیم ثامن الحجج خراسان رضوی هستم و همین دلیل باعث شد تا مسئولان ایم تیم به فدراسیون فکس بزنند و این همزمانی را اطلاع می دهند، از طرفی من هم با پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان و تیمور غیاثی مدیر تیم های ملی صحبت کردم ولی در جلسه کمیته فنی، افشین داوری، رئیس فدراسیون، قبول نکردد که زمان لیگ تغییر کند و اعلام کردند که به خاطر یک نفر نمی توانیم زمان برگزاری مسابقات لیگ را تغییر دهیم.

طوسی تاکید کرد: حضور من در تیم به دلیل امتیازم است و اگر در رقابت ها حاضر نشوم نمی توانم امتیازی کسب کنم، طبیعی است که از مبلغ قرار دادم کاسته می شود و مذاکره مسئولان فدراسیون هم با این تیم کارساز نیست.

بانوی ملی پوشان دوو میدانی در خصوص سطح آمادگی خود برای شرکت در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد: در این رقابت دونده هایی از سراسر جهان حضور دارند، رقبای اصلی من از آفریقا و قزاق هستند ولی من تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام، آسیب دیدگی هم ندارم، نتیجه مسابقات قابل پیش بینی نیست ولی اگر شرایط خوبی فراهم باشد می توانم به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنم، باید بگویم در مواد سرعتی صدم های ثانیه قهرمان مسابقات را مشخص می کند. /آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار