رودهن/

"خنده بازار" پای خودرافراتر از خطوط قرمز گذاشت

بازیگر تلویزین کشورمان گفت: به ما گفتند که می توانیم پای خود را فراتر از خط قرمز های موجود بگذاریم و رسالت خبری "خنده بازار "برای ما بسیار مهم بوده است که به چشم بیاید .

سامان گوران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد تاثیرگذاری مجموعه طنز "خنده بازار "گفت:خنده بازار یک رسالتی را داشت که باعث شد در یک برهه ای از زمان هر گونه اتفاقات را در برنامه های زنده فرهنگی و ورزشی و هنری و بگومگو های خصوصی و چیزی که مردم از دانستن آنها معاف بودندرادر مجموعه طنز "خنده بازار "به مردم ارائه دهد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :اتفاقات را با زبان طنز و آمیخته با انتقاد از قاب تلویزیون نشان دادیم و خیلی از افراد فهمیدند که باید جلوی اینگونه اتفاقات و درگیری ها در برنامه های مختلف گرفته شود که یکی از کار های مهم "خنده بازار"در آن برهه زمانی بود .

گوران با اشاره به تاثیرگذاری مجموعه طنز "خنده بازار"اضافه کرد : هر هفته باید یک اتفاقی بین مدیر عاملان و سایر افراد شاخص فوتبال کشور مانند "برنامه 90"را بزرگ نمایی کرده و بدون فوت وقت این سوژه های داغ را برای مردم از فیلتر "خنده بازار با زبان طنز نشان می دادیم وقتی ما با کیفیتی بالا آن اتفاقات را اجرا می کردیم عوامل اصلی اینگونه اتفاقات تا زه می فهمیدند که چه حرکت زشت و اشتباهی را انجام داده اند.

بازیگر تلویزین کشورمان در خاتمه با تاکید بر اینکه به ما گفتند که می توانیم پای خود را فراتر از خط قرمز های موجود بگذاریم اظهارداشت: به ما گفتند که می توانیم پای خود را فراتر از خط قرمز های موجود بگذاریم و رسالت خبری "خنده بازار "برای ما بسیار مهم بوده است که به چشم بیاید ./س


برچسب ها: خنده بازار ، طنز ، گوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.