خراسان رضوی/

باند سارقان حرفه‌ای گناباد متلاشی شد

فرمانده نیروی انتظامی گناباد گفت: ماموران پلیس آگاهی گناباد با انهدام باند سارقان حرفه‌ای در این شهرستان 13 فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی را کشف کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، رضا قدمگاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و لوازم خودرو در سطح شهر گناباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از یکسری تحقیقات میدانی و بدست آوردن اطلاعاتی در این خصوص به دو سارق سابقه‌دار مظنون و آنها را تحت نظر قرار دادند.

قدمگاهی ادامه داد: ماموران سرانجام با مطمئن شدن از فعالیتهای مجرمانه آنها با هماهنگی قضایی وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل، مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف کردند.

این مسئول بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های به عمل آمده، با مستندات پلیس به 13 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی و لوازم خودرو اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی گناباد در پایان اذعان داشت: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی و تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.
برچسب ها: گناباد ، سارقان ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.