آخرین رده بندی "خودروهای داخلی" از نظر کیفیت/"نیسان تیانا"همچنان در صدر با کیفیت ترین سواری

براساس آخرین رده بندی کیفی خودروهای داخلی در مرداد ماه امسال، نیسان تیانا با کسب 8.2 نمره منفی همچنان در صدر با کیفیت ترین سواری تولیدی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدول رده بندی کیفی خودروهای سواری را منتشر کرد که بر طبق آن 16 خودروی سواری از لحاظ سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، ترمز، نفوذ آب، سیستم موتور انتقال قدرت، صداهای غیر عادی، رنگ، بدنه، تزئینات داخلی و خارجی و تجهیزات الکتریکی مورد ارزیابی قرار گرفتند که نیسان تیانا با 8.2 نمره منفی در زمینه رنگ و تزئینات داخلی و خارجی در صدر این جدول کیفی قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، خودروی مگان با تیراژ پایین که قیمت بالایی را در بازار از آن خود کرده، در تجهیزات الکتریکی، سیستم موتور، بدنه و رنگ و بیشتر در تزئینات حائز نمره منفی 19.7 شد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

پارس تندر با کسب 20.7 نمره منفی در زمینه سیستم موتور، تزئینات، بدنه و رنگ در رده سوم و چهارم جدول را تندر پارس خودرو با 21.2 نمره منفی در سیستم موتور، تجهیزات الکتریکی، تزئینات، رنگ و صداهای غیر عادی و به خصوص بدنه از آن خود کرد.

براساس این گزارش، رتبه پنجم در اختیار تندر 90 ایران خودرو با 21.4 نمره منفی در معیارهای تزئینات، صداهای غیر عادی و بویژه رنگ و بدنه قرار دارد.

این گزارش حاکیست، لیفان X60 که در بین خودروهای چینی بهترین کیفیت را از آن خود کرد، با کسب 51.9 نمره منفی که در زمینه بدنه بیشترین نمره منفی را گرفت در رتبه ششم جدول و جایگاه هفتم از آن لیفان 620 با 58 نمره منفی.

بر پایه این گزارش، پژو پارس با 60.8 نمره منفی که در تمام معیارها به جزء تجهیزات الکتریکی و نفوذ آب نمره منفی گرفت در جایگاه هشتم و سمند با 61.6 نمره منفی که بیشتر در تزئینات داخلی و خارجی بود در جایگاه نهم قرار گرفت.

رتبه دهم و یازدهم جدول کیفی از آن پژو 405 تولیدی ایران خودرو و ایران خودروی خراسان است که 61.8 و 62.9 نمره منفی را کسب کردند.

تیبا با کسب 66.3 نمره منفی که بیشتر مربوط به بدنه این خودرواست، عضو دوازدهم این جدول شد.

شایان ذکر است، MVM مدل 530 و X33 با کسب 69 و 72 نمره منفی در جایگاه سیزدهم و چهاردهم جدول کیفی قرار دارند که در زمینه تزئینات و بدنه بیشترین نمره منفی را کسب کردند و اما در معیارهای نفوذ آب و صداهای غیر عادی نمره منفی نگرفتند.

گفتنی است، پراید 131 که همچنان جایگاه آخر این جدول را از آن خود کرده در تولیدی سایپا 80.7 نمره منفی و در تولیدی پارس خودرو 83.4 نمره منفی را کسب و عضو پانزدهم و شانزدهم این جدول شدند.

بر پایه این گزارش، رتبه دوازدهم با 63 نمره منفی در اختیار پژو 405 تولیدی ایران خودرو و رتبه سیزدهم با 63.3 نمره منفی در اختیار پژو 405 ایران خودرو خراسان قرار دارد.

تیبا نیز با 67 نمره منفی در جایگاه چهاردهم و ام وی ام X33 و ام وی ام 530 با 71.3 و 72.5 نمره منفی در جایگاه پانزدهم و شانزدهم قرار دارند.

شایان ذکر است، پراید 131 تولیدی سایپا و پارس خودرو با 82.1 و 85.1 نمره منفی، رتبه هفدهم و هجدهم جدول رده بندی کیفی تیر ماه امسال را از آن خود کردند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: رده بندی ، کیفیت ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
خلیل
۱۱:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
کی این رده بندی رو انجام داده من میخوام باهاش صحبت کنم.
-
SAEED
۱۶:۳۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۲
چرا رانا نیس
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۱۴:۰۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
آقا پيكانم يادتون نره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
چرا بی انصافی کردید. پژوآردی ماشین به این خوبی در رده چندم؟ کم کمش از پراید که بهتره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
رانا - 206 کجایند؟
دقت کنید
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی رفیعی
۱۱:۵۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
چرا 206 تو این رده بندی نیست !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
این همه آمار و ارقام رو توی یک جدول میزاشتید بهتر نبود؟
ذهن خواننده کمتر پراکنده نمیشد؟
ممنون!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
یعنی می خواهید بگویید 405 از ام وی ام ایکس 33 و 530 بهتر است لطفا به شعور مردم احترام بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۴۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
جای 206 های دوست داشتنی البته با سیستم برق اصلی خالیه. حالا چرا این 206 ایرانی های مسخره و رانا نیستن؟
آخرین اخبار