در راستای گسترش و نشر فرهنگ رضوی همزمان با حضور خدام حرم مطهر رضوی در استان کرمان بيش از 20 خبرنگار و عکاس، انعکاس خبری برنامه‌های جشنواره «زیر سایه خورشید» را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران كرمان، مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» با اشاره به تأثیر و اهمیت حوزه رسانه در اثر بخشی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی گفت: ستاد خبری جشنواره معنوی و مردمی «زیر سایه خورشید» در استان کرمان تشکیل شده است.

ثارالله انکوتی با اعلام اینکه 23 خبرنگار و عکاس خبری از شهرستان‌های کرمان، بم، جيرفت، راور، كوهبنان و بخش هاي ماهان و چترود شهرستان كرمان با ستاد خبری جشنواره «زیر سایه خورشید» همکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: با بهره‌مندی از رابطان موثر رسانه‌ای به خوبی می‌توان استقبال مردم کرمان از برنامه‌های ویژه دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) و فضای شور و نشاط معنوی مردم و مسئولان در استان را با ویژگی بومی به تصویر کشید.

وی افزود: حضور در جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» و جشن‌های شکوفه‌های نور ویژه دختران ، حضور در روستاها و شركت در جشن هاي مردمي ولادت امام هشتم (ع) ، بیمارستان‌ها، گلزارهای شهداء، دیدار باخانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان ، بازدید از مراکز اصلاح و تربیت بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای 4 روز حضور خدام حرم رضوی در استان کرمان است.

مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» استان کرمان، با تشکر از همکاری اصحاب رسانه استان کرمان، خاطرشان کرد: تمام فعالیت‌های رسانه‌ای در ستاد جشنواره به صورت افتخاری است و خبرنگاران با اعتقاد قلبی و نیت خالص بصورت خودجوش برای گسترش و تعمیق فرهنگ رضوی در جامعه به انعکاس این رویداد مهم در استان می‌پردازند./س

برچسب ها: جشنواره ، پوشش ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.