خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی منطقه 19 در نخستین روز مهر

استفاده از خدمات اتوبوسها در نخستین روز مهر برای دانش آموزان منطقه رایگان می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛ مهندس عباداله فتح الهی شهردار منطقه این اقدام را در راستای  تسهیلات درنظر گرفته شده برای دانش آموزان و دانشجویان در نخستین روز مهر عنوان کرد و افزود: علاوه براین اتوبوسرانی این منطقه اعلام آمادگی کرده است تا خدمات لازم را بویژه در ساعات شروع و تعطیلی مدارس ارائه دهد.
 
وی همچنین از اجرای تمهیدات ترافیکی به منظور تردد امن تر دانش آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: سه معبر پرتردد در این منطقه وجود دارند که تدابیر ترافیکی برای ایجاد امنیت در آنها به اجرا گذاشته می شود. در این راستا خیابان های صمدی، ماهان و برادران شکری به عنوان خیابان های امن برای عبور و مرور راحت تر و ایمن تر دانش آموزان درنظر گرفته شده است.
 
شهردار منطقه 19 افزود: برای تأمین امنیت پایانه ها نیز نواقص روشنایی آنها رفع می شود تا در ساعات شب نیز شهروندان و بویژه محصلان بهره وری بهتری از آنها داشته باشند.
 
به گفته فتح الهی دوربین پایانه شاهد نیز از اول مهر فعال می شود تا نظم بیشتری در پایانه ایجاد شود. در راستای ارائه بهتر  خدمات نیز طی نیمه اول مهر خطوط این پایانه شیفت بندی شده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار