معاون عمراني استانداري لرستان گفت: چهارده معصوم(ع)طرحي است كه با هدف تقويت و توسعه زيرساخت‎هاي گردشگري و در مقياس مجموعه‎هاي گردشگري ملي و منطقه‎اي احداث شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان  حمید خورشیدوند با بيان اينکه منطقه 14 معصوم براي توسعه گردشگري لرستان ظرفيتی فوق‎العاده است، افزود: متاسفانه برخی افراد کمبودهایی که در هر جايي باشد به گردن چهارده معصوم مي اندازند.
معاون عمراني استانداري لرستان تصریح کرد: مجتمع گردشگري، تفريحي، تحقيقاتي 14 معصوم (ع) خرم‎آباد، طرحي است كه با هدف تقويت و توسعه زيرساخت‎هاي گردشگري و در مقياس مجموعه‎هاي گردشگري ملي و منطقه‎اي احداث شده است.

معاون عمراني استانداري لرستان گفت: احداث هتل، رصدخانه، مرکز تحقيقات توليد نهال و گياهان دارويي، باغ وحش ، مرکز مطالعات زيست محيطي و موزه تاريخ طبيعي در کنار جنگل کاري‎هاي وسيع در سراسر اين پارک کوهستاني، نمونه‎اي از پروژه‎هاي در حال اجراي اين مجتمع گردشگري است.

وي یادآورشد: اين منطقه در 800 هکتار اراضي بکر و بلااستفاده شهرستان خرم آباد ساخته شده که مي‎تواند درآينده نزديک شهر خرم‎آباد را به قطب گردشگري ايران و غرب کشور تبديل کند./س

برچسب ها: احداث ، تحقیقات ، دارویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.