زندگي و كار به روايت "بهنام تشكر"

شايد به زودي اخبار جالبي را در اختيار رسانه‌ها قرار دهم.

"بهنام تشكر" بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون در پاسخ به سؤال مخاطبان مبني بر اينكه در پروژه‌اي به كارگرداني "سيروس مقدم" حضور ندارد، در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: علاقه خاصي به آثار "سيروس مقدم" دارم و هر كاري از وي را به دقت ديده و پيگيري مي‌كنم.
وي ادامه داد: كار با "سيروس مقدم" آرزوي هر بازيگري است ولي در طول دوران بازيگري‌ام پيش نيامده كه به كارگرداني بگويم كه براي من نقش كنار گذارد.
 
**نياز به فرصت دارم

 
"تشكر" در خصوص ساخت سريالي براي سيما اظهار داشت: معتقدم هنوز براي ساختن سريال و كارگرداني كردن كمي زود است و نياز به كسب تجربه بيشتر دارم.
بازيگر سريال "دودكش" تصريح كرد: هر زمان بخواهم كاري را بسازم ترجيح مي‌دهم اول اين تجربه را در تئاتر داشته باشم و بعد آن را به سريال منتقل كنم.
وي ادامه داد: در حال حاضر تمركزم روي حرفه بازيگري است و مشغول بازي در سريالي هستم كه نام آن را در روزهاي آينده، رسانه‌اي مي‌كنم.
 
***"نصرالله مدقالچي" استاد فن بيانم بودند
 
"تشكر" با اشاره به حضور كمرنگ خود در دوبله گفت: حدود يك سال و نيم در استوديو قرن 21 با استاد "نصرالله مدقالچي" كار كردم ولي به دليل پول كم اين كار و سخت بودنش، حضور و فعاليت بيشتر در عرصه بازيگري را ترجيح دادم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار