قم/

آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی پیرو ولایت فقیه بود

مسئول اداره روحانیت جامعه مدرسین قم گفت: آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی همواره حامی و پشتیبان ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام سید محسن صالح با اشاره به اینکه آیت‌الله سید حسن طاهری‌خرم‌آبادی از علمای برجسته خرم آباد بود اظهار داشت: در جریان انقلاب اسلامی در فعالیت‌های استانی با دشمنان اسلام به مبارزه می‌پرداخت.

وی ضمن اشاره به حافظه خوب و قوی آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی بیان داشت: تا کنون دو جلد از چکیده 100 جلسه سخنرانی‌ها و خاطرات وی که به گونه‌ای یک دوره تاریخ انقلاب را در بر داشته است، منتشر شده است.

مسئول اداره روحانیت جامعه مدرسین قم با بیان فعالیت‌های آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی در جریان نهضت امام خمینی (ره) تصریح کرد: در جریان تنظیم بیانیه و مجالس سخنرانی در زمان طاغوت چندین جلسه در منزل وی که یکی از مراکز تصمیم گیری بود برگزار شد که نشان از در صحنه بودن او در همه حال می‌دهد.

صالح به فضائل اخلاقی آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی اشاره کرد و گفت: با وجود خدمات ارزنده به دلیل تقوا و فضائل اخلاقی هیچ گاه راضی به مطرح کردن آنها به صورت رسانه‌ای نبود.

این مسئول ضمن اشاره به فرهنگی و حوزوی بودن فعالیت‌های آیت‌الله طاهری افزود: وی در پاکستان نیز در این زمینه‌ها فعالیت‌هایی داشتند.

صالح به موسسه حوزوی که آیت الله طاهری خرم آبادی در حوزه علمیه قم طراحی کرده اشاره داشت و گفت: این مکان فضای مناسبی برای آموزش طلاب است و از خدماتی است که او به جامعه عرضه داشته است./س

برچسب ها: قم ، آیت ، الله ، طاهری ، خرم ، آبادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.