عسلویه/

ارائه 5.7 میلیارد ریال تسهیلات رفاهی به فرهنگیان سعدآباد

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد از ارائه 5.7 میلیارد ریال تسهیلات رفاهی به فرهنگیان سعدآباد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، جعفر امیری‌زاده شامگاه شنبه در نشست مسئولان آموزش و پرورش سعدآباد اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تأثیرگذار در جامعه است و بخش عظیمی از خانواده‌ها با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزش و پرورش از مهم‌ترین اولویت‌هاست و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات به معلمان و سایر فرهنگیان از برنامه‌هایی است که به منظور افزایش میزان کارایی این قشر انجام می‌شود و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

امیری‌زاده از ارائه 5.7 میلیارد ریال تسهیلات رفاهی به فرهنگیان سعدآباد خبر داد و عنوان کرد: این میزان تسهیلات کم‌بهره در یکسال اخیر پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: این میزان تسهیلات به عنوان وام قرض‌الحسنه به تعداد 159 نفر از اعضای صندوق رفاهی و تعاون فرهنگیان پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق تعاون آموزش و پرورش سعدآباد نیز ابراز داشت: صندوق وام در منطقه سعدآباد از ابتدای تأسیس در سال 1363 با موجودی 74 هزار ریال شروع به‌کار کرده و اکنون این صندوق دارای سرمایه‌ای بالغ بر 7 میلیارد ریال است.

محمد موسوی ضمن قدردانی از همه فرهنگیان، یادآور شد: با توجه به اهمیت قرض‌الحسنه و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به فرهنگیان و تلاش در راستای رفع مشکلات اقتصادی همکاران از همه مدیران می‌خواهیم که با اطلاع‌رسانی بهتر، همکاران را در راستای عضویت و همکاری و تبادل نظر با این صندوق تشویق کنند.وی بیان کرد: خدمت به فرهنگیان و جلب رضایت خاطر این عزیزان در اولویت است و امیدوار هستیم به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.