شهرکرد/

کمیته مردمی استقبال از آیت اله نوری همدانی در شهرکرد فعال شد

کمیته مردمی استقبال از آیت اله العظمی حسین نوری همدانی، از مراجع تقلید جهان تشیع در استان چهارمحال و بختیاری فعال شد.

گروه های مختلف مردمی برای استقبال از این مرجع تقلید اعلام آمادگی کرده اند.
گروه های مردمی قرار است عصر امروز از ساعت هجده در میدان قمر بنی هاشم (ع) در ورودی شهرکرد اجتماع خود را آغاز کنند.
اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در پیامی از مردم این استان برای حضور در مراسم استقبال عمومی از مرجع عالیقدر جهان تشیع، آیت اله العظمی نوری همدانی دعوت کرد.
در این پیام آمده است: خداوند منان را شاکریم که سرزمین حماسه ساز بام ایران در روزهای پرخیر و برکت دهه ی کرامت افتخار میزبانی عالمی فرزانه و مجتهدی وارسته از جهان تشیع را عهده دار و چشمان شیعیان ولایی این دیار به دیدار جلال منور آیتی از آیات عظام روشن می شود.
این پیام می افزاید: هم اکنون که مژده وصال مهمانی بزرگ و عزیز چون مرجع عالیقدر آیت اله العظمی نوری همدانی در این استان طنین انداز شده است از مردم مؤمن و انقلابی این دیار دعوت می شود تا با حضوری حماسی در استقبال از معظم له، برگ زرین و حماسه بی بدیل و ماندگار دیگری را رقم زده و به لطف پروردگار از آثار و برکات معنوی حضور ایشان بهره مند شوند.
در این پیام تصریح شده است: بی تردید جمع منتظران مشتاق و عاشقان ولایت و امامت روز یکشنبه ساعت 18 با حضور در میدان قمر بنی هاشم چشم به راه قدوم مبارک فقیه عالیقدر آیت الله العظمی نوری همدانی خواهند بود.
این مرجع تقلید به دعوت نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد برای سخنرانی در طرح بزرگ تقویت مبانی اعتقادی و شهبه زدایی دینی با رویکرد زندگی اسلامی به این استان سفر می کند.
آیت اله نوری همدانی قرار است در روز دوشنبه ساعت 11 صبح در مصلای شهرکرد برای مردم سخنرانی کند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.