منطقه "ديرسلمان" در غوطه شرقي توسط ارتش سوريه از وجود افراد مسلح وابسته به جبهه النصره آزاد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني العالم ؛ نيروهاي ارتش سوريه پس از درگيري هاي شديد با افراد مسلح، منطقه دير سلمان را در غوطه شرقي که محل تجمع گروه هاي وابسته به جبهه النصره بود آزاد کردند. نيروهاي ارتش بمب ها و مواد منفجره اي را که افراد مسلح در مدارس و مراکز درماني در اين منطقه کار گذاشته بودند خنثي کردند. 

مازن سلمو خبرنگار اين شبکه در سوريه در گزارشي در اين باره با اشاره به اين که نيروهاي ارتش مقرهاي افراد جبهه النصره را در ديرسلمان منهدم کردند افزود: در درگيري هاي ديرسلمان شمار زيادي از افراد مسلح به هلاکت رسيدند. يکي از نيروهاي ارتش سوريه گفت: ظرف چند ساعت و با همکاري اهالي منطقه دير سلمان و مناطق اطراف توانستيم مراکز تجمع افراد گروه هاي مسلح را شناسايي کنيم. شناسايي مراکز تجمع اين افراد در اجراي عمليات عليه آنان به ما کمک کرد و نيروهاي ما طي چند ساعت توانستند اين منطقه را به تصرف خود در آورند و آزاد کنند. 

يکي ديگر از نيروهاي ارتش گفت: راه ارتباطي افراد مسلح با اردن به طور کامل بسته شده است و مي توان گفت افراد مسلح در محاصره قرار گرفته اند. 

سلمو ادامه داد: در حالي که نيروهاي ارتش سوريه افراد مسلح را در مناطق مختلف محاصره مي کنند، واحدهاي رزمي به پيشروي هاي خود ادامه مي دهند تا منطقه دوما که يکي از مراکز تجمع افراد مسلح گروه موسوم به گردان اسلام است در محاصره قرار گيرد.وي در پايان گفت: با سيطره نيروهاي ارتش سوريه بر منطقه دير سلمان که آخرين مرکز تجمع افراد مسلح و بخصوص جبهه  النصره در غوطه شرقي به شمار مي رود، ارتش سوريه امنيت را در راه فرودگاه دمشق تا منطقه عدرا در ريف دمشق برقرار کرد. 
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، غوطه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار