رودهن/

شهرداری ها در حوزه زیباسازی باید از افراد متخصص استفاده کنند

هنرمندگرافیست کشورمان گفت: ضعف ها و کمبود هایی که در فضای زیباسازی شهر تهران و شهرستانهایی مانند پردیس وجود داردو شهرداری ها برای حل این معضلات باید از نیروهای متخصص استفاده کنند.

هلن جبارزاده فرشی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: با توجه به این موضوع که در کشور مان در واقع امکان حراجی های خوب وجود ندارد هنرمندان ما گرایش به سمت حراجی های بین المللی پیدا می کنند و این مسئله برای آنها راهی می شود که بتوانند خود را در جوامع بین المللی و هنری مطرح کنند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره بر تاثیر این حراجی ها بر هنر ایران افزود :ما باید افتخار کنیم از اینکه اثر هنری از این کشور خارج می شود و در بازار های بین المللی عرضه می شود و می تواند خود نمایی کند و می تواند الگویی برای سایر هنرمندان کشور باشد که در این جریان حرکت کنند برخی از دوستان این مورد را نمی پسندند که آن هم سلیقه ای است .

این هنرمند گرافیست کشورمان با اشاره به همکاری شهرداری و ارتباط آنها باهنرمندان در بحث زیباسازی شهر تهران تصریح کرد :شهر داری باید از هنرمندان کمک بگیرد برای اینکه ما یک طریق بصری خوب در شهر تهران و شهرستانهایی مانند پردیس راه بیندازیم به دلیل اینکه در واقع شهر ما پیش از این خیلی منظر خوبی نداشت .

جبار زاده در مورد ضعف ها و کمبودها در زیباسازی شهر تهران اظهار داشت :ضعف ها و کمبود هایی که در فضای زیباسازی شهر تهران و شهرستانهایی مانند پردیس وجود دارد به طور حتم به شهر داری برمی گردد وآدم های متخصصی در راس امور نیستند که به این امر توجه کنند و آدم های متخصصی را برای این کار در نظر بگیرند . /س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.