محصص:

فغاني افتخار داوري فوتبال ايران است

كارشناس داوري فوتبال کشورمان گفت: انتخاب فغاني به عنوان داور دربي انتخاب شايسته اي است و فغاني از داوران شايسته كشورمان است.

مرتضي محصص در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: فغاني از داوران شايسته كشورمان است و به نظر من انتخاب خوبي براي داربي هفتاد و هفتم است همچنين فغاني اين شانس را دارد كه به عنوان نماينده كشورمان در جام جهاني قضاوت كند.

کارشناس داوري فوتبال کشورمان اظهار داشت: داوران ما فشارهاي سختي را تحمل مي كنند با توجه به اين كه با رقابت هاي جام جهاني را پيش را داريم، بازي ها فشرده برگزار مي شوند و همين باعث مي شود تا حساسيت قضاوت اين بازي ها بيشتر نشود و كار براي داوران ما سخت تر شود من احساس مي كنم داوران ما عملكرد بسيار خوبي رو داشتند.

وي در خصوص انتخاب داوران ايراني براي قضاوت هايي داربي اظهار داشت: در سالهاي پيش به خاطر داريد كه داورهايي را از كشورهاي ديگر مثل امارات و... مي آورديم كه اين هم هزينه هايي را به همراه داشت و هم به نحوي بي احترامي به داوران كشورمان بود.

در دربي هاي پيش از داوراني مثل مظفري زاده و تركي استفاده شد كه اين جاي تبريك به فدراسيون فوتبال و كميته ي داوران را دارد كه از داوران ايراني استفاده مي كنند كه اين باعث مي شود جايگاه و شأن داوران فوتبال كشورمان حفظ شود و نشان دهنده احترام قائل شدن براي فوتبال و داوري فوتبال كشورمان است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: اميدوارم بازي فردا پر از نكات فني و اخلاقي از سوي سرخابي ها باشد و هواداران فرهنگ ايراني را به معرض نمايش قرار دهند./مح
برچسب ها: محصص ، فغانی ، داربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار