انصاريان:

ترس سرخابي‌ها معادلات را بر هم مي‌زند/ اميدوارم تساوي‌ها تکرار نشود

علي انصاريان بازيکن سابق تيم‌هاي سرخابي گفت: هيچ کس از تساوي خوشحال نمي‌شود، با ترس بازي کردن بازي را قشنگ نمي‌کند.

علي انصاريان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص دربي77 اظهار داشت: پيش‌بيني اين گونه بازي‌ها بسيار دشوار است و معمولا هيچ کدام از پيش‌بيني‌ها درست از آب در نمي‌آيد. تجربه نشان داده که هميشه نتيجه بر خلاف کري‌ها و پيش‌بيني‌ها بدست مي‌آيد.

وي افزود: من 16 بار در دربي بازي کرده‌ام به خاطر دارم قبل از داربي بازي مقابل پاس داشتيم بازي مقابل پاس را واگذار کرديم اما در بازي بعد مقابل استقلال يک بر هيچ پيروز ميدان شديم.

مدافع سرخابي‌ها اظهار داشت: معمولا بازي‌هايي که با ترس انجام مي‌شود بازي‌هاي کسل کننده‌اي هستند و بازي  خوبي از آب در نمي‌‌آيد.
ما شهرآوردهاي لاليگا ميان بارسلونا و رئال مادريد را مي‌بينيم که 3 گل يا 4 گل رد و بدل مي‌شود اما متاسفانه در داربي‌هاي ما نتايج اغلب مساوي يا يک بر صفر است.

وي اظهار داشت: من نمي‌گويم دوره‌ي ما بهترين بازي‌ها انجام مي‌شد نه اينطور نيست اما اميدوارم مربيان به بازيکنانشان بگويند بدون ترس بازي کنند چون به خاطر دارم هر وقت مربيان به ما گوش زد کردند تا گلي نخوريم ما گل خورديم .

انصاريان در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم شاهد بازي خسته کننده‌اي نباشيم و حداقل بازي برنده داشته باشد و اميدوارم آن برنده تيم پرسپوليس باشد./مح
برچسب ها: انصاریان ، بازی ، پیروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار