دزفولی:

فغانی استعداد داوری دارد

پيشکسوت داوري کشورمان اظهار داشت: فغانی باید بازی را با خونسردی و لبخند اداره کند.

هادی دزفولی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور شهرآورد 77 گفت: بعد از چند سالی که داوران خارجی بازی حساس کشورمان را سوت می زدند در دربی 77 انتخاب داور خوب ایرانی حائز اهمیت است.

کارشناس داوری تصريح کرد: زماني که يک داور در بازي دربي اشتباهي مرتکب مي شود نبايد از جانب مربيان و بازيکنان و تماشاگران مورد انتقاد قرار گيرد و اين موضوع بايد فرهنگ سازي شود.

وی خاطرنشان کرد: من زمانی که بازی استقلال و پرسپولیس را سوت می زدم به بازیکنان هر دو تیم گفتم بنده به برد و باخت شما کاری ندارم مهم برای من خوب قضاوت کردن و با عدل تصمیم گرفتن است شما هم باید به فکر خوب بازی کردن خود باشید.

دزفولي افزود: این بازی، بازی حساسی است. فغانی باید در تمام طول بازی خونسرد باشد و بايد با کلمات خوب و با لبخند با بازیکنان صحبت کند.

کارشناس داوري کشورمان خاطرنشان کرد: علیرضا فغانی بازی های داخلی و خارجی زیادی را قضاوت کرده است از تجربه خوبي برخوردار است و باید سعی کند عصبانی نشود و بازی از دستش خارج نشود.

دزفولی در مورد نقطه قوت داور دربی 77 گفت: فغانی مثل خیلی کسای دیگر علاقه مند فوتبال است و فوتبال بازی می کند به خوبی با این رشته ورزشی آشنا است زيرا فغانی استعداد داوری دارد هر مشکلی که در بازی پیش می آید قاضی بازی باید در همان مستطیل سبز آن مشکل را حل کند و به نظر من وي از عهده اين بازي بر مي آيد./مح
برچسب ها: داوری ، فغانی ، استعداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار