‌کرمانشاه /

اسرائیل امروز به شدت دچار وحشت شده است وروحیه خود را از دست داده است

نماینده مردم قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس با اشاره به سفر هیئت پارلمانی ‌ایران به سوریه و لبنان گفت: ارتش سوریه در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و مردم سوریه به صورت خودجوش و چیزی شبیه به بسیج سازمان‌دهی شده‌اند‌.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فتح‌الله حسینی  گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه و محکوم‌ کردن به کارگیری سلاح شیمیایی توسط تروریست‌ها در سوریه از جمله اهداف این سفر بود.

وی با اشاره به اینکه هرگونه دخالت خارجی در سوریه محکوم است، افزود : به بیمارستان محل بستری مجروحان شیمیایی در سوریه رفتیم و با مجروحان و مردم ملاقات داشتیم، مردم سوریه دارای روحیه خوبی بودند و از هیئت ایرانی به گرمی استقبال کردند.

حسینی عنوان کرد : مجروحان شیمیایی تاکید می‌کردند تروریست‌ها با ساختن وسایل دست‌ساز از سلاح شیمیایی استفاده کرده‌اند و با وجود مجروحیت شیمیایی ولی این مردم روحیه خوبی داشته و بر نابودی تروریست‌ها تاکید کردند.

وی  گفت: اغلب تروریست‌ها از سوی دولت‌های مرتجع منطقه به سوی سوریه رفته‌اند و اسرائیل امروز به شدت دچار وحشت شده و روحیه خود را از دست داده است.

 نماینده مردم قصرشیرین، گیلان غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی افزود  ارتش سوریه در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و مردم سوریه به صورت خودجوش و چیزی شبیه به بسیج سازمان‌دهی شده‌اند و آماده مقابله با حمله احتمالی آمریکا هستند./س

 

برچسب ها: اسرائیل ، دچار ، وحشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.