ساری /

برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان در 15 شهرستان این استان خبر داد.

 

حجت الاسلام علیزاده در گفتگو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری گفت: پنجم ذی القعده به عنوان روز بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه نامگذاری شده است و این آیین نیز با هماهنگی های صورت گرفته با حضور اصحاب بقاع متبرکه و مسوولان برگزار می شود.

وی افزود: همایش بزرگداشت امامزادگان مازندران در یکی از بقاع متبرکه شاخص شهرهای ساری ، بابلسر ، نور ، بلده ، رامسر ، تنکابن ، بهشهر ، قائمشهر ، نکا ، بابل ، آمل ، نوشهر ، لاریجان و محمود آباد برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف مازندران تصریح کرد: نخستین همایش بزرگداشت امامزادگان به صورت استانی در بیستم شهریور در آستانه مقدس ملامجدالدین (ع) ساری برپا خواهد شد.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به ولایتمداری مردم مازندران گفت: مازندران از دیر باز پناهگاهی برای فرزندان اهل بیت (ع) بود و امروز هم تکریم و تجلیل از مقام شامخ آن بزرگواران بر همگان واجب است.

وی تجلیل از خادمان، هیات امناء ، مدیران داخلی و مدیران مراکز قرآنی - فرهنگی بقاع ، روحانیان ، خیرین بقعه ساز و برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه های در نظرگرفته شده در همایش بزرگداشت امامزادگان مازندران بیان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بزرگداشت مقام شامخ امامزادگان را خدمت به قرآن و اهل بیت (ع) دانست.

مازندران دارای یکهزار و 322 بقعه متبرکه و بیش از 13 هزار موقوفه متصرفی و غیرمتصرفی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.