ساعت هوشمند سامسونگ سرانجام رونمایی شد؛

اطلاعات و عکس های دقیق از ساعت هوشمند Galaxy Gear

سرانجام بعد از چندین ماه حرف و حدیث بالاخره امشب ساعت هوشمند سامسونگ رونمایی شد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این ساعت دارای یک صفحه نمایش ۱.۶۳ اینچی با پنل Super AMOLED است و صفحه نمایش آن کیفیت ۳۲۰ × ۳۲۰ پیکسل را دارد.
این ساعت هوشمند به دوربین هم مجهز است و دوربین Galaxy Gear دارای یک سنسور ۱.۹ مگاپیکسلی است و با دارا بودن قابلیت فوکوس خودکار، می تواند ویدیو هایی ۱۰ ثانیه ای را با کیفیت 720p ضبط کند.




این ساعت از سیستم عامل اندروید بهره می برد و در حال حاضر ۷۰ اپلیکیشن برای این ساعت موجود است.البته این ساعت در حال حاضر تنها با نوت ۳ و نوت ۱۰.۱ کار می کند و البته احتمالا به زودی صاحبان گلکسی اس ۴ نیز می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.



این ساعت یک پردازنده 800 MHz و باتری ۳۱۵ میلی آمپر دارد.  Galaxy Gear چهار گیگابایت حافظه داخلی دارد. رم ۵۱۲ مگ ؛ دو میکروفون با قابلیت حذف Noise، بلوتوث ۴.۰، شتاب سنج و ژیروسکوپ از جمله دیگر امکاناتی هستند که در ساعت هوشمند سامسونگ قرار گرفته اند.





در Galaxy Gear تمام نوتیفیکیشن ها و ایمیل ها برای کاربر نمایش داده می شوند و هنگام دریافت تماس تلفنی، تنها کافی است تا دست خود را در کنار گوشتان قرار دهید تا بدون نیاز به لمس صفحه، اقدام به پاسخ به تماس های ورودی کنید.

برای مشاهده عکس های بیشتر اینجا را کلیک کنید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اسعد
۱۹:۵۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
قیمتش چقدر ه؟
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۸:۳۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۲
توى ايران هم مى ياد ؟اگر مى ياد قيمت تقريبى اون چه قدره ؟ خواهشا جواب بديد خيلى
ازش خوشم اومده
آخرین اخبار