"رضا صادقي" در نشست كنسرت عشق من ايران من عنوان كرد:

اعطاي شادي به مخاطب موسيقي پاپ كمترين تلاش من است

اعطاي شادي به مخاطب حاضر در يك كنسرت موسيقي پاپ ، كمترين كاري است كه از من به عنوان يك خوننده پاپ بر مي آيد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست كنسرت تلفيقي "عشق من ايران من" در برج ميلاد "رضا صادقي" خواننده موسيقي پاپ در اين نشست گفت: آثاري كه در كنسرت تلفيقي به همراه سالار عقيلي اجرا خواهم كرد در دو دسته جاي مي‌گيرد كه در دسته اول شامل آثاري با مضمون ايران و وطن و در دسته دوم شامل برخي آثار، ماندگاري است كه مردم آن ها را دوست داشتند.


اين خواننده پاپ كشورمان ادامه داد: عنوان "عشق من ايران من" را خيلي دوست دارم و با توجه به اينكه بسياري از اتفاقات زيباي جهان در صورت متوازن نبودن رخ داده، فكر مي كنم چنين كنسرتي با حضور يك خواننده پاپ و يك خواننده سنتي بسيار ماندگار خواهد شد.


صادقي ادامه داد: دست و هوراي موجود در كنسرت هاي پاپ كمترين شادي ايست كه در اين روزها خوانندگان پاپ مي توانند به مردم هديه دهند و فكر مي كنم اين شادي تنها چيزي است كه من به عنوان يك خواننده پاپ مي توانم به آدم هايي بدهم كه از موانعي همچون  قيمت بالاي بليط كنسرت ها عبور كرده اند.


وي خاطرنشان كرد: قطعه هاي "خدا با منه"، تيتراژ سريال دودكش، "ايراني"، "مبتلا " وچند قطعه ديگر تدارك من براي مخاطبان اين كنسرت است.
سالار عقيلي خواننده موسيقي اصيل كشورمان در اين نشست گفت: سال گذشته كنسرت خليج فارس را با دو خواننده پاپ "نيما مسيحا" و "ماني رهنما" برگزار كرديم.

وي افزود: هميشه مردم فكر مي كنند هنگامي كه نام موسيقي پاپ مطرح مي شود ما با آن لج و لجبازي داريم در حاليكه ما هيچ دشمني با موسيقي پاپ نداريم و به طور يقين افراد فعال نيز در موسيقي پاپ نيز هيچ مشكلي با موسيقي خوب فاخر ندارند.


وي اظهار داشت: در اين كنسرت سه قطعه با مضمون "وطن" و قطعاتي همچون "خوشه چين"، "تبريز در مه"  و تعدادي از آثاري را كه مردم با آن ها خاطره دارند را اجرا مي كنيم.


عقيلي افزود: يكي از تفكراتم براي اين برنامه، آشتي دادن موسيقي پاپ با سنتي است و اجراي موسيقي در كنار "رضا صادقي" را به دو دليل پذيرفتم كه دليل اول آن موضوعيت اين كنسرت و ايراني بودن آن و دوم آنكه  "رضا صادقي" خواننده اي موجه در موسيقي پاپ است.


عباس لطيفي، رهبر اركستر در اين نشست گفت:‌اركستر ما در اين اجرا 50 نفر و متشكل از بهترين نوازندگان است و در اين اجرا تنظيم قطعات نسبت به كنسرت هاي قبلي متفاوت است.


وي تصريح كرد: در اين كنسرت دو قطعه بدون كلام نيز اجرا مي كنيم و رنگ آميزي كنسرت برگرفته از سازهاي اصيل ايراني است كه علاوه بر آن سازهاي كلاسيك هم در قالب يك اركستر مجلسي همراه با سازهاي موسيقي پاپ در صحنه اجرا وجود خواهد داشت.


گفتني است، كنسرت بزرگ تلفيقي "عشق من ايران من"، سوم و چهارم مهرماه در 4 نوبت و در ساعت هاي 18:30 و 21 در برج ميلاد برگزار مي شود./ص

برچسب ها: اعطای ، سالار ، تحصیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار