رویانیان:

نگران بازی خلعتبری نیستم / با همین بازیکنان استقلال را می‌بریم

مدیر عامل پرسپولیس تهران گفت: من از داور تشکر می‌‌کنم که به تیم ما لطف کرد عالیشاه را سه کارته کرد تا مقابل استقلال بازی نکند.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعضی‌ها دوست ندارند خلعتبری در دربی بازی کند، اگر همین جوری پیش بروند خلعتبری تا نیم فصل بازی نخواهد کرد. من نگران نیستم خلعتبری در دربی بازی کند يا نه، ما با همین بازیکنان استقلال را شکست می‌دهیم هواداران اگر با تمام وجود روز دربی با ما باشند اجازه نخواهیم داد سه امتیاز از دست پرسپولیس برود.

رویانیان در خصوص پیش بینی بازی گفت: ندای قلبی من می‌گوید استقلال را شیرین می‌بریم البته استقلال هم تیمی خوب و منسجمی است اما با تلاش بازیکنان و کادر فنی می‌توانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی در خصوص ناراحتی بعضی از بازیکنان پرسپولیس از پیوستن خلعتبری به تیم گفت: اصلا این موضوع صحت ندارد تمام بازیکنان چه از خط دفاعی يا خط حمله همه می‌گفتند خلعتبری به تیم کمک می‌کند. من فکر نمی‌کنم بازیکنی از تیم ما مخالف حضور خلعتبری در تیم باشد.

رویانیان در خصوص صدور ITC محمدرضا خلعتبری اظهار داشت: ITC خلعتبری صادر شده است اگر بعضی‌ها کارشکنی انجام ندهند خلعتبری برای دربی با صلاحدید کادر فنی بازی خواهد کرد و مشکلی برای بازی با دربی نخواهد داشت.

وی در خصوص وضغیت تیم هم اظهار داشت: تیم در شرایط ایده آل خود قرارداد بعد از پیروزی که مقابل فولاد خوزستان داشتیم روحیه خوبی به تيم ما تزریق شد، البته من از کادر فنی هم تشکر می‌کنم که در این مدت حاشیه‌ها را جمع کرده‌اند.

رویانیان در خصوص پیوستن 3 بازیکن به لیگ دسته دوم پرتغال گفت: من فکر می‌کنم لیگ دسته دوم پرتغال از لیگ دسته یک ایران بهتر باشد، بله این 3 بازیکن به پرتغال می‌روند تا در آنجا بازی کنند. در حال حاضر ITC یکی از بازیکنان ما صادر شده است و می‌تواند در آنجا بازی کند و مشکلی ندارد فکر کنم یکی از اقدامات خوب باشگاه بود که این بازیکنان در آنجا تربیت می‌شوند و فوتبال را از پایه یاد می‌گیرند و در آینده به پرسپولیس بر می‌گردند تا کمک خوبی در آینده به پرسپولیس کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نگران ، بازی ، خلعتبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۳:۲۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
وقتی اونقدر تابلو خودش رو زمین می زنه باید اخراج می شد.
آخرین اخبار