پيوس:

رويانيان کري خواني را براي بعد از مسابقه بگذارد/تيم پيروز با آرامش بيشتر به قهرماني نزديک مي شود

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: تيم پرسپوليس از لحاظ روحي موقعيت خوبي دارد و با توجه به بازي هفته گذشته نسبت به استقلال بالاتر است.

فرشاد پيوس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم پرسپوليس هفته گذشته بازي خوبي به نمايش گذاشت. پرسپوليس تيم جوان و با انگيزه اي است و حرف اول را در فوتبال ما جوانگرايي مي زند.

وي در خصوص ارزيابي مسابقه دربي 77 گفت: اين ديدار براي هر دو تيم سخت است. پرسپوليسي ها نسبت به استقلالي ها بالاتر هستند و بازيکنان خوبي جذب کرده است.

وي ادامه داد: هر تيمي که پيروز شود سرمربي اش با آرامش يک فصل را روي نيمکت مي نشيند و تيم را هدايت مي‌کند و راحت تر مي تواند به قهرماني نزديک تر شود.

وي افزود: استقلال بازيکنان با تجربه زيادي دارد قلعه نوعي ترکيب بسيار خوبي را ساخته و مهره هاي قوي اي را جذب کرده که تمام اين مسائل نشان دهنده يک بازي جذاب است.

پيشکسوت پرسپوليس در خصوص شانس پيروزي پرسپوليس در شهرآورد اظهار داشت: من به شانس اعتقاد ندارم بلکه به تاکتيک ها و دوندگي بازيکنان معتقد هستم اما اگر بخواهم اين مسابقه را از زاويه شانس بررسي کنم 80 درصد پرسپوليس پيروز ميدان مي شود ولي بازيکنان پرسپوليس نبايد به خاطر بازي هفته گذشته مغرور شوند.

بهتاش فريبا در مورد گفته هاي رويانيان قبل از دربي اظهار کرد: در هيچ جاي دنيا مديرعامل باشگاه انقدر مصاحبه نمي کند که رويانيان مصاحبه انجام داده است. رويانيان بايد بعد از اين مسابقه اگر پرسپوليس برنده شود کري خوني کند چون اين کار حساب شده و فني نيست.

وي در خصوص نتيجه هاي مساوي شهرآوردهاي گذشته گفت: شايعه است که سرخابي ها به عمد نتيجه را مساوي مي کردند سال هاي گذشته به دليل اينکه مربيان دو تيم فقط به دنبال کسب امتياز بودند کمي محتاطانه عمل مي کردند شايد به همين علت باشد که بيشتر بازيهاي گذشته استقلال و پرسپوليس مساوي شده است. هر تيمي که تلاش بيشتري کند دوندگي بيشتري داشته باشد و از تک موقعيت هاي خود استفاده بهينه را ببرد پيروز ميدان مي شود.

بهتاش فريبا در مورد بهترين بازيکنان شهرآورد 77 اظهار داشت: اگر محمدرضا خلعتبري در اين ديدار بازي کند در تيم پرسپوليس بهترين بازيکن مي شود و از تيم استقلال تهران فرهاد مجيدي اسطوره استقلال بهترين بازيکن ميدان مي شود.

وي در پايان در خصوص خاطره انگيزترين دربي خود خاطرنشان کرد: گلي که در دقيقه 78 به عابدزاده زدم خاطره انگيزترين حضورم در شهرآورد بود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار