فریاد شیران:

کری خوانی مدیر عاملان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جای تأسف دارد

کارشناس فوتبال گفت: شما کجای دنیا دیدید که مدیر عاملان دو باشگاه پرطرفدار برای یک بازی برای هم کری خوانی کنند!

ناصر فرياد شيران کارشناس فوتبال در مورد دربي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این بازی هم مثل سایر بازیهای دربی است و نسبت به چند سال قبل از حساسیت آن کم شده است و در این چند ساله به بازیکنان و حتی کادر فنی هم استرس کمتری وارد می شود و از حساسیت بازی کمتر شده است و هر دو تیم هم از لحاظ بازیکن و هم  کادر فنی خوب هستند. در این میان استقلال تیمی است با تجربه ای بیشتر از پرسپولیس که هم کادر فنی و هم بازیکنان با تجربه دارتر می باشند.

وی همچنین در رابطه با نقاط قوت تیم استقلال گفت: این تیم بازیکنان با تجربه ای دارد که شاید بهتر بتوانند این بازی را مدیریت کند.
 
وی ادامه داد: استقلال در دروازه خود بهترین دروازه بان لیگ و از نظر من حتی بهترین دروازه بان آسیا را در اختیار دارد که حق این بازیکن را در تیم ملی خوردند و رحمتی دروازه بان شش دانگ است که از ویژگی های مثبت این تیم است و همچنین بازیکنان با کیفیتی دارد خط دفاع مستحکم که بیشتر بازیکنان این خط از ملی پوشان هستند و خط هافبک خوب اما در مورد خط حمله می توان گفت که این خط ضعیف عمل کرده است و هنوز نفر ثابت خط حمله را پیدا نکرده اند. یک دفعه مجیدی در این پست و دفعه بعدی برهانی قرار می گیرد و تیم استقلال باید مهاجمی که هارمونی لازم را برای بودن در خط حمله دارد انتخاب کند.

وی در ادامه گفت: از طرف دیگر هم دایی تیم خوبی را بسته است و بیشتر تیم را بازیکنان جوان تشکیل می دهد و نسبت به تیم استقلال جوان تر است به  غیر از بازیکنان حتی کادر فنی پرسپولیس نیز نسبت به استقلال کادری جوان را تشکیل می دهد و در کل تیم پرسپولیس هم دروازه بان خیلی خوبی دارد که تا به حال، دروازه بان خارجی شش دانگ در تیم ها ایران نداشتیم و نیز نیروهای جوانی مثل عالیشاه و صادقیان که البته عالیشاه در این بازی محروم است و پرسپولیس می تواند در سرعت پیشی بگیرد و گل بزند و از طرف دیگر هم استقلال در انجام بازی های ترکیبی تجربه بیشتری دارد و پرسپولیس هنوز انسجام و هارمونی لازم را پیدا نکرده است و به نظر من آن تیمی که بتواند در این رقابت زیبا بازی کند و ضربات بیشتری به توپ بزند و روبه جلو بازی کند و از موقعیت هیا خود استفاده کند می تواند برنده این شهرآورد باشد.

وی در رابطه با استفاده از داوران ایرانی در این چند سال اظهار داشت: خوشبختانه چندین ساله است که از داوران خارجی استفاده نمی کنیم و ایرانی مدیریت اعمال قانون را به عهده گرفته است و هر داوری که برای این دیدار انتخاب شود از جمله ترکی، فغانی و قهرمانی و ... سعی می کند مهمترین اصل قانون را رعایت کند و بهترین داوری را در میدان به اجرا بگذارد.

وی در ادامه به داوران توصیه هایی کرد و خاطر نشان کرد که هر فردی که برای قضاوت این دیدار انتخاب بشود باید روز قبل بازی استراحت کامل داشته باشد چون وجود هواداران دو تیم در ورزشگاه جو خاصی را ایجاد می کند و این بازی از حساسیت برخوردار است و داور باید استرس را از خود دور کند تا بتواند بهترین قضاوت را کند.

وی در رابطه با کری خوانی مدیرعامل استقلال و پرسپولیس افزود شما کجا دنیا ديده اید که مدیرعاملان دو تیمی که با هم رقابت می کنند و بازی حساسی را در مقابل هم پیش رو دارند بیایند و برای هم کری بخوانند.

وی در ادامه گفت: آقای دایی و آقای قلعه نویی ساکت هستند و هیچ کری برای هم نمی خوانند اما این دو مدیر عامل تیم های خود را با این حرفها وارد حاشیه می کنند و شرایط تیمی خود را در  جو بدی قرار می دهند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار