آغاز به کار اولین نمایشگاه تبلت و نوت بوک+عکس

صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، اولین نمایشگاه بین المللی در زمینه تبلت نوت بوک و صنایع وابسته با حضور معاون امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه رئیس نظام امور صنفی ریانه ای و دبیر اجرایی نمایشگاه آغاز به کار کرد.

در گفتگوی اختصاصی خبرنگار اورژانس IT با آقای قنبری معاون امور نمایشگاهی وی گفت: با توجه به اینکه اولین رویداد اختصاصی در این زمینه را شاهد هستیم ولی با استقبال بسیار خوبی روبرو شدیم.

قنبری همزمان با گشت و گذار و آشنایی با تعدادی از غرفه های نمایشگاه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری این چنین نمایشگاهی که تمام آثار به نمایش درآمده آن تولیدات کشورهای خارجی است به نحوی بازاریابی برای آنان محسوب نمی شود گفت: از جایی باید بازار رقابت بین کشورها شروع شود و به خواست خدا این نمایشگاه انگیزه ای شود برای حضور تولید کنندگان داخلی گردد.


در گفتگو با یکی از فعالین این حوزه که در این نمایشگاه به عنوان یک شرکت وارداتی حضور پیدا کرده بود موضوع گفتگو به مشکلات برگزاری این نمایشگاه کشیده شد وی گفت: تبلیغات جهات برگزاری نمایشگاه بسیار ضعیف بود و ضرر این موضوع تنها به شرکت کنندگانی که هزینه ای گزاف برای شرکت در نمایشگاه داده اند برمی گردد.


وی همچنان اضافه کرد: شرکت هایی وجود دارند که در برگزاری نمایشگاه های خود از نام کامپیوتر جهت جذب مخاطب اقدام می کنند که این نیز عاملی در جهت تضعیف این نمایشگاه محسوب می شود.


در گفتگو با دبیر اجرایی نمایشگاه خانم فریبا خاکزاد ایشان به نقش پررنگ شرکت کنندگان خارجی اشاره کردند که بالغ بر 70 درصد از کل شرکت کنندگان را تشکیل می دهند.




خاکزاد در پاسخ به این سوال که 30 درصد شرکت کنندگان ایرانی نمایشگاه محصولات کدام کشور را ارائه می کنند گفت: شرکت کنندگان ایرانی نیز محصولات خارجی را به عرصه نمایش گذاشته اند و بعضا در زمینه لوازم وابسته فعالیت می کنند.


دبیر اجرایی نمایشگاه در پایان به مشکلات پیش رو اشاره کرد و گفت: در گمرک ماندن اجناس برخی شرکت کنندگان خارجی وضعیت بازار ارز از دلایل شرکت نکردن برخی شرکت های خارجی برشمرد اما در کل شرایط را بسیار خوب دانست و برای سال اول همکاری شرکت ها را بی نظیر برشمارد.

نمایشگاه تبلت و نوت بوک و لوازم جانبی از 12 شهریور ماه تا 15 شهریور در ساعت 9 تا 16 آماده بازدیدکندگان در محل نمایشگاه های بین المللی تهران خواهد بود./ع2
برچسب ها: بوک ، نمایشگاه ، تبلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار