نادران در صحن علني:

اصلاح قانون بودجه انضباط مالي دولت را از بين مي‌برد

عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: اصلاح قانون بودجه 92 بي‌انضباطي مالي را در پي داشته و به نوعي تعرض از صندوق توسعه ملي است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران الياس نادران نماينده مردم تهران در جلسه علني امروز (سه‌شنبه) و در مخالفت با دو فوريت اصلاح لايحه قانون بودجه سال 1392 كل كشور گفت: اصلاح قانون بودجه سال جاري انضباط مالي دولت را از بين خواهد برد.   
 
وي تصريح كرد: اصلاح اين قانون تعرض به صندوق توسعه ملي است.
 
نادران افزود: در جريان بررسي لايحه بودجه 92 بارها پيشنهاد برداشت از صندوق توسعه ملي در كميسيون تلفيق و در صحن علني مطرح ولي با آن مخالفت شد بنابراين امكان جابه جايي منابع ارزي صندوق توسعه ملي به داخل كشور وجود ندارد.   
 
وي تصريح كرد: در متن لايحه اصلاح قانون بودجه آمده است عيدانه را حذف كنيد ولي بايد عرض كنم عيدانه توافقي است كه با دولت انجام شده است.
 
عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات خاطر نشان كرد: از منابع قابل استحصال از جمله شركت سهامي هلدينگ خليج فارس صرف نظر شده است و منابع 37 هزار ميليارد توماني سهم الشركه حذف و تبديل به 5 هزار ميليارد تومان شده است.   
 
وي تصريح كرد: مي‌خواهند سهام پر ارز هلدينگ خليج فارس را به نور چشمي‌ها بدهند، مجلس شش ماه است كه در مقابل اين اقدام دولت قبلي و فعلي مقاومت كرده است.
 
نادران خاطرنشان كرد: بنابراين نيازي به اصلاح قانون بودجه سال جاري نيست.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار