اقبال بین المللی به تولیدات صنعت گیم ایران

بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت های معتبر گیم دنیا از بازی های بزرگ ایرانی و تولیدات جوانان خلاق کشورمان در نمایشگاه گیمز کام 2013 آلمان استقبال کردند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، بازیهای بزرگ ایرانی « شبگرد»، «جاده های نبرد» و «ارتش های فرازمینی» با اقبال گسترده بازدید کنندگان و نمایندگان شرکت های معتبر و فعال عرصه گیم دنیا در نمایشگاه 2013 آلمان روبه رو شد.
همچنین علاوه بر بازیهای یادشده، «خیابانهای خونی»، «عشق و نفرت» و «سوپر غول های گرسنه» از تولیدات مرکز رشد بنیاد ملی بازیهای رایانه ای مورد استقبال  بی نظیر مخاطبان نمایشگاه گیمز کام قرار گرفت.

کیفیت بازیهای ارایه شده ایران به همراه جذابیت و تکنیک ارایه شده در آن مخاطبان نمایشگاه آلمان را مشتاق آشنایی با این تولیدات کرد و شرکت های مطرح گیم نیز تمایل خود را برای عرضه برخی آثار یادشده در بازارهای بین المللی بازیهای رایانه ای اعلام کردند.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نمایندگی از حوزه هنر – صنعت گیم کشور برای پنجمین بار متوالی در نمایشگاه بین‌المللی گیمزکام آلمان شرکت کرد.

این بنیاد امسال نیز در قالب برپایی غرفه درکنار نمایندگان شرکت‌های معتبر و صاحب نام گیم دنیا در نمایشگاه 2013آلمان حضور یافت.  

تنظیم 30 جلسه با نمایندگان شرکت های خارجی فعال در زمینه های مختلف صنعت گیم جهت جلب فرصت های سرمایه گذاری و بازاریابی بازی های ایرانی برای حضور موثر در عرصه جهانی، برپایی نشست با دبیرکل فدراسیون بازیسازان اروپا به منظور معرفی توانمندی ها و ظرفیت های صنعت گیم ایران و امکان  تبادل اطلاعات میان بنیاد ملی بازی های رایانه ای و فدراسیون یاد شده از برنامه های این بنیاد در نمایشگاه آلمان بود.

تهیه کاتالوگ بیش از 20 عنوان بازی جدید ایرانی جهت معرفی و بازاریابی خارجی و شرکت در کنفرانسGDC Europe 2013، کنفرانس بازی سازان اروپا 2013 از دیگر برنامه های بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نمایشگاه گیمز کام آلمان بود.

کنفرانس بازی سازان اروپا بزرگترین رویداد حرفه ای صنعت گیم در اروپاست. این کنفرانس از 19 تا 21 آگوست (28 تا 30 مردادماه) در کنار نمایشگاه گیمزکام، بزرگترین نمایشگاه بین المللی اروپا برگزار شد. کنفرانس بازی سازان اروپا فرصتی بسیار مهم برای گردهمایی حرفه ای های صنعت گیم در قلب اروپاست. این کنفرانس جایگاهی ضروری برای یادگیری، الهام گرفتن و برقراری ارتباط برای سازندگان بازی های رایانه ای، کنسول، موبایل، اجتماعی، و آنلاین است. 

پنجمین نمایشگاه بین المللی گیمز کام آلمان از 21 تا 25 آگوست (30 مرداد تا 3 شهریور) در شهر کلن برگزار شد.

برچسب ها: گیم ، بازی رایانه ای ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار