ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور؛

ملت‌های مسلمان راه را برای جنگ‌افروزی دشمنان اسلام ببندند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت‌های مسلمان منطقه با الهام از شهدای عالیقدر اسلام و دفاع مقدس و با بهره از آموزه‌های حیات‌بخش قرآن و عترت، در مسیر عزت و اقتدار گام بردارند و راه را برای جنگ‌افروزی دشمنان اسلام، آمریکای جهانخوار و ایادی او ببندند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نايب رئيس اول مجلس که در غياب علي لاريجاني مديريت جلسه امروز(سه‌شنبه) خانه ملت را بر عهده داشت، در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: دیروز تهران میزبان 92 کبوتر خونین بالی بود که با تقدیم ارواح مطهر و پاک خویش راه عزت، اقتدار و عظمت ملت ایران و امت اسلام را هموار نمودند و در روز شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) از ملکوت اعلی به ایران اسلامی بازگشتند تا با ملت بزرگ ایران در بزرگداشت یاد و نام و سوگ شهادت آن امام بزرگ، همراه باشند.

وی در ادامه افزود: اين شهدا دیروز آمدند تا به ملت ایران و امت اسلام این پیام همیشه راهگشا و عزت‌بخش را ابلاغ کنند که جوانان امت اسلام در رویارویی با استکبار جهانی و نظام سلطه با الهام از آموزه‌های حیات بخش قرآن و عترت با اقتدار ایستاده‌اند و اهداف عالی شهدای عالیقدر را فراروی خود قرار داده و در راه پاسداشت از آرمان امام (ره) و رهنمودهاي همیشه حیات بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسداری از عزت و اقتدار امت اسلام در صحنه حاضرند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: دیروز زنان و مردان و جوانان تهرانی در تشییع باشکوه این پیکرهای پاک و به خون خفته ، وفاداری خود را با آرمانهای مقدس شهدا در منظر جامعه جهانی قرار دادند.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: امیدوارم ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان منطقه با الهام از شهدای عالیقدر اسلام و دفاع مقدس و با بهره از آموزه‌های حیات‌بخش قرآن و عترت، در مسیر عزت و اقتدار گام بردارند و راه را برای جنگ افروزی دشمنان اسلام، آمریکای جهانخوار و ایادی او ببندند و به یاری خداوند متعال این دوران را نیز به دوران دیگری از پیروزی و اقتدار، عزت امت اسلام در سراسر جهان اسلام تبدیل کنند.

ابوترابی‌فرد گفت: ما نمایندگان مردم و ملت شریف ايران در مجلس شورای اسلامی محضر عموم خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان پرافتخار ، آزادگان صبور و مقاوم و به ویژه خانواده های معزز و مکرمی که میزبان پیکرهای خونین فرزندان دلیر و شهید خود هستند، عرض تبریک و تسلیت داریم و برای آنان از خدای متعال صبر جزیل مسئلت می نماییم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: امیدواریم دعای خیر و شفاعت مقبول فرزندان شهیدشان بدرقه راه امت اسلام، ملت ایران و نمایندگان مردم در خانه ملت برای انجام شایسته وظیفه باشد و قدردان ایثار، جهاد و مجاهدت آنان باشیم.
انتهاي پيام/

برچسب ها: مجلس ، نطق ، دستور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار