روايت هاي كهن در چنگال كليشه ها

در انجيل چهره شناخته شده اي ايفاي نقش نمي كند و بازيگران سريال از بين هنرپيشه هاي نه چندان مطرح تئاتر لندن و سريال هاي لاتين و مهاجران خاورميانه اي انتخاب شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خلاصه سريال: روايتي از قديمي ترين داستان هاي بشريت كه در تمام اديان ابراهيمي ريشه دارند. خداوند در هفت روز كائنات و تمام موجودات را خلق مي كند اما آدم و حوا فريب شيطان را مي خورند و با تناول از ميوه ممنوعه، از باغ عدن به زمين تبعيد مي شوند. در ادامه داستان عذاب گناهكاران و كشتي نوح، برگزيده شدن ابراهيم و امتحان الهي او، سرگذشت قوم بني اسرائيل پس از آزاد شدن آن ها توسط موسي از چنگ فرعون تا هنگام ظهور عيسي مسيح و مصلوب شدنش را مرور مي كنيم.

دانستني ها:
- ميني سريال انجيل در ده قسمت 44 دقيقه اي ساخته شده است.

- انجيل يكي از پربيننده ترين برنامه هاي پخش شده از شبكه هاي كابلي آمريكا در سال جاري است. قسمت اول اين ميني سريال بيش از 13 ميليون بيننده داشته و مجموع بينندگان انجيل نزديك به صد ميليون نفر تخمين زده مي شود.

- سازندگان اين ميني سريال از ده ها كارشناس ديني مسيحي و يهودي براي ساخت انجيل مشاوره گرفته اند.

- داوني و برنت زوج سازنده اصلي اين ميني سريال، از متقاضيان تدريس انجيل به عنوان يكي از دروس اصلي در مدارس آمريكا به شمار مي آيند.

- در انجيل چهره شناخته شده اي ايفاي نقش نمي كند و بازيگران سريال از بين هنرپيشه هاي نه چندان مطرح تئاتر لندن و سريال هاي لاتين و مهاجران خاورميانه اي انتخاب شده اند.

- يكي از حاشيه هاي هم زمان با پخش انجيل، شباهت عجيب چهره بازيگر مراكشي شيطان با رئيس جمهور آمريكا باراك اوباما بود. موضوعي كه خيلي زود سازندگان سريال و شبكه هيستوري نسبت به آن واكنش نشان دادند و اين شباهت را كاملاً اتفاقي و بدون نيت قبلي اعلام كردند./ي2

منبع:ماهنامه دنياي تصوير.
برچسب ها: انجیل ، سینما ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار