گزارش جديد فاش کرد:

سلطه گروهي "پروپاگانديست حامي صهيونيسم" بر بي‌بي‌سي

در گزارش شوکه کننده‌اي فاش شده است که سردبیر جدید بخش اخبار خاورمیانه بی‌بی‌سی(بنگاه شايعه پراکني انگليس) در راستای حمایت جانبدارانه این شبکه با ارسال ایمیل به همکارانش از آنها خواسته بود اخبار خود را به نفع صهيونيسم تنظیم کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پرس‌تي‌وي به نقل از پایگاه اینترنتی انتفاضه الکترونیک گزارش داد "رافی برگ" که از اوایل ماه اوت سردبیر جدید بخش اخبار خاورمیانه سایت بی‌بی‌سی شده است، بخاطر اينکه يک پروپاگانديست(تبليغ گر) اسرائيل است، مورد تقدیر یک سایت طرفدار اسراییل قرار گرفت.

وی که قبلا خبرنگار این بخش سایت بود در زمان جنگ هشت روزه در نوامبر 2012، با ارسال ایمیلی به کارکنان بی‌بی‌سی به آنها توصیه کرد‌ مطالب خود را بیشتر به نفع اسراییل بنویسند. برگ ازهمکاران خود خواسته تا محاصره رژیم صهیونیستی در غزه را بی اهمیت جلوه دهند.

وی به خبرنگاران بی بی سی گفته است: لطفا بخاطر داشته باشید، اسراییل به محاصره در اطراف غزه پایان داده است و فقط مرز جنوبی نوار غزه با مصر را تحت کنترل دارد.

این نخستین اقدام بی‌بی‌سی در جانبداری از اسراییل نیست. این شبکه انگلیسی بارها در پوشش اخبار مربوط به اسراییل اخبار ضد اسراییلی را سانسور کرده است و چندین بار نیز در برنامه‌های خود عمدا به اشتباه قدس را پایتخت صهيونيست‌ها اعلام کرده است.

تاکنون چندین بار تعدادی از فعالان مدنی مدافع آرمان‌های مردم فلسطین مقابل ساختمان مرکزی بی‌بی‌سی در لندن تجمع و اعتراض خود را به پوشش جانبدارانه اخبار فلسطین توسط این بنگاه ابراز کرده‌اند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار