"مهران زاهدي" امشب مهمان "ساعت 25"

"محمود محمودي" گفت: مهران زاهدي امشب 40 دقيقه بامداد مهمان برنامه "ساعت 25" مي شود.

"محمود محمودي" تهيه كننده به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه زنده "ساعت 25" با محوريت موسيقي امشب از مهران زاهدي كه يكي  از چهره هاي كه تيتراژهاي زيادي خوانده ولي از لحاظ چهره خيلي شناخته شده نيست دعوت كرده كه وي از ابتداي برنامه در نشستي گفتگو محور در خصوص بي حاشيه و بي سر و صدا بودن، زمان شروع موسيقي، علت پيشنهادهاي زيادي كه در خصوص خواندن تيتراژ به وي شده و همچنين تعدادي سؤال در خصوص تيتراژ "اولين شب آرامش" كه بعنوان يكي از تيتراژهاي برتر از طرف مخاطبان انتخاب شده توسط مجري برنامه مورد پرسش قرار مي گيرد.



وي افزود: تعداد از كارهاي "مهران زاهدي" "چهارخونه"، "عيد امسال" و "اولين شب آرامش" را در بين گفتگوها پخش كرده و در ادامه برنامه تيتراژهاي مجموعه هاي تلويزيوني با عنوان آسمان هميشه ابري نيست از محسن يگانه، ارمغان تاريكي از محمد اصفهاني، از ياد رفته از محمد معتمدي و با ما اينجا از فرزاد فرزين از 50 تيتراژ برتر را پخش مي كنيم.

محمودي در پايان عنوان كرد: دور دوم نظرسنجي با 50 تيتراژ شروع شده كه در نهايت 10 گزينه نهايي در حدود دو هفته توسط مخاطبان برگزيده مي شود.

گفتني است؛ برنامه "ساعت 25" به مدت 80 دقيقه ازساعت 40/12 تا 2 بامداد با اجراي "محمود رضا قديريان" روي آنتن شبكه تهران مي رود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار