تکنیک های پیشرفته انجماد شیشه ای جنین بررسی می شود

تکنیک های پیشرفته های انجماد شیشه ای جنین با حضور مدرسین از کشورهای آمریکا و فرانسه در چهاردهمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر انسیه شاهرخ تهرانی نژاد در  نشست خبری امروز که در پژوهشگاه رویان برگزار شد اظهار کرد: چهاردهمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل 13 تا 15 شهریور به همت پژوهشگاه رویان در سالن همایش های رازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه محورهای متعددی در بخش باروری و ناباروری کنگره شامل مباحث ناباروری زوجین ، جنین شناسی و شبیه سازی روش های پیشرفته تشخیص و درمان ناباروری اخلاق پزشکی در باروری ، مشاوره در زوجین نابارور در این کنگره مورد بحث قرار می گیرند تصریح کرد: 425 مقاله به این کنگره ارسال شده بود که پس از داوری 46 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و 259 مقاله به صورت پوستر انتخاب شده اند .

دبیر علمی این کنگره ادامه داد: این کنگره برای رشته های مختلف دارای 9 تا 18 امتیاز بازآموزی است ادامه داد: 12 نفر از ارائه کنندکان کنگره از کشورهای مختلف شامل دانمارک، آمریکا، کرواسی می باشند.

وی در پایان با بیان اینکه هشتمین سمینار پرستاری مامایی در ناباروری نیز همزمان با این کنگره برگزار خواهد شد ادامه داد: علل شایع ناباروری نقش تغذیه در بیماران، ناباروری ،مدیریت پرستاری و مامایی در برخورد با عوارض  ناشی از درمان های ناباروری در این سمینار مورد بحث و بررسی قرار می گیرد./ح
برچسب ها: تکنیک ، جنین ، ژنتیک ، ناباروری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.