هرمزگان/

افتتاح کتابخانه عمومی روستای زیارت بندرعباس

به مناسبت هفته دولت کتابخانه عمومی شهید منصور اسفندی روستای زیارت سید سلیمان شهرستان بندرعباس با حضور فرماندار این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محسن زینلی تختی صبح امروز در مراسم افتتاح این کتابخانه اظهار داشت: این کتابخانه از سوی دهیاری روستای زیارت به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان واگذار شده است که به پیشنهاد اهالی روستا کتابخانه به نام شهید منصور اسفندی از شهدای روستا نام گذاری شده است.

وی در ادامه بیان داشت: کتابخانه شهید منصور اسفندی در روستای زیارت، قابلیت جذب اهالی روستا به کتاب و کتابخوانی را دارد و می‌تواند مرکزی علمی و فرهنگی برای روستا باشد.

زینلی تختی ضمن تشکر از حضور فرماندار بندرعباس در مراسم افتتاحیه افزود: واگذاری ساختمانی از سوی دهیاری و اهالی روستای زیارت به کتابخانه عملی قابل تحسین است و بیانگر توجه و نگاه ویژه اهالی روستا به فرهنگ مطالعه در توسعه روستا است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان در خصوص سرانه فضای کتابخانه گفت: با بهره‌برداری از این کتابخانه 120 متر مربع به سرانه فضای کتابخانه‌ای استان افزوده شده و تلاش کتابخانه‌های عمومی استان بر این است که در آینده‌ای نزدیک در روستاها فضاهای کتابخانه‌ای ایجاد شود که عموم روستائیان به کتاب دسترسی آسانی داشته باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.