ايجاد هر گونه مزاحمت عمدي يا سهوي به وسيله تلفن از طريق هر فرد يا گروه و در هر رده سني براي مشتركان ديگر،‌ مزاحمت تلفني محسوب مي شود؛ اما براي شكايت درخصوص اين مزاحمت ها به كجا بايد مراجعه كرد؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ ايجاد هر گونه مزاحمت عمدي يا سهوي به وسيله تلفن از طريق هر فرد يا گروه و در هر رده سني براي مشتركان ديگر،‌ مزاحمت تلفني محسوب مي شود؛ اما براي شكايت درخصوص اين مزاحمت ها به كجا بايد مراجعه كرد؟

به ياد مي آورم زماني كه تلفن ثابت در منازل در همه جا حتي مناطق دوردست همه گير شد و گوشي اي كه گاهي اوقات پشت هم زنگ مي خورد؛ با صداي زنگ تلفن مجبور مي شدي سريعتر سمت گوشي بروي شايد كسي كار مهمي داشته باشد و تلفن قطع شود.


نفس نفس زنان به گوشي تلفن مي رسيدي همين كه گوشي را برمي داشتي كسي آن طرف گوشي فقط فوت مي كرد و تو آنچنان حرص مي خوردي كه قابل توصيف نبود.

و حتي خوب به ياد مي آورم مادراني را كه فرزندان خردسالشان گريه مي كردند طوري كه مانع از انجام كارهاي منزل مي شدند و تلفن تنها راه نجات مادر از اين همه اذيت و آزار بود؛ مادر با گوشي شماره اي را مي گرفت و تو هم مي شدي مسوول ساكت كردن بچه ها!

تا اينكه علم پيشرفت كرد و گوشي هاي همراه به بازار آمدند و اين سرگرمي به شكلي مدرنتر ادامه يافت.

بالاخره روزي رسيد كه با توسعه فن آوري ارتباطي، شماره تماس گيرنده قابل تشخيص و پيگيري شد. البته در مقابل اين پيشرفت، پيشرفتهايي هم در ايجاد مزاحمتهاي تلفني از جمله شماره گرفتن با دبيت كارت و ..صورت گرفت!

مزاحمان تلفني و دردسر براي خانواده ها و حتي نهادها و سازمانها

مزاحمان تلفني به طور معمول در گروه سني خاصي قرار دارند كه اي كاش سرگرمي‌هاي بهتري براي آنان وجود داشت تا آزار ديگران را موضوع بازي‌هاي خود نكنند.

شايد كمتر خانواده، موسسه يا سازماني است كه از اين نوع مزاحمت‌ها در امان باشد؛ زيرا مرتكبان گاه و بي‌گاه و در زماني كه مردم نياز به استراحت دارند، آسايش آنان را سلب مي‌كنند و پيامدهاي ناشي از اين مزاحمت‌ها را كه ممكن است دردسرهاي بزرگي براي خانواده‌ها ايجاد كند، ناديده مي‌گيرند.

انواع تلفن همراه و ثابت جاي خود را چنان در زندگي روزمره ما باز كرده است كه براي بسياري سپري كردن يك شبانه‌روز بدون استفاده از اين وسيله ارتباطي غير قابل تصور است؛ با وجود چنين وابستگي‌ شديدي و البته نيازي كه به ارتباط غير حضوري با ديگران داريم، نمي‌توان دردسرهاي آن را هم ناديده گرفت.

اين مزاحمت‌ها به مشكلاتي كه براي خانواده‌ها ايجاد مي‌كنند، محدود نمي‌شود؛ بلكه آتش‌نشاني، موسسات تاكسي تلفني، غذاخوري‌هايي كه مشتركان تلفني دارند، پليس ۱۱۰، ۱۱۸ و ... را هم دربرمي گيرد؛ به عبارت ديگر از اين معضل اجتماعي، همه درمانده اند.
اين مزاحمت‌ها شكل‌هاي مختلفي دارد؛ اما سوت كشيدن، سكوت و فوت كردن شايد كمتر آزار دهنده باشد. فحاشي و حرف‌هاي ركيك و تهمت در مرتبه دوم قرار دارد و از همه بدتر، دادن خبرهاي كذب و تكان‌دهنده است كه گاهي باعث شوك آني و از بين رفتن آرامش خانواده‌ها مي‌شود.

اگر مزاحم تلفني مجرم شناخته شود، حكم صادر مي شود

اگر بر اثر مزاحمت تلفني، شخصي متحمل ضرر و زيان شود، در اين صورت مطابق قوانين مي‌تواند با ارائه شكوائيه به دادسرا مبني بر مزاحمت تلفني و بيان دلايلي كه حاكي از خسارت رسيدن به وي باشد، مزاحم تلفني را به محاكمه بكشاند و چنانچه دادگاه متهم را مجرم بداند مكلف است ضمن صدور حكم جزايي در باره مزاحمت تلفني، نسبت به مطالبه ضرر و زيان مدعي خصوصي نيز حكم صادر كند و اگر نياز بيشتر به تحقيق درباره خسارت مدعي باشد، پس از رسيدگي لازم مطابق ماده ۱۲ قانون نسبت به صدور حكم اقدام مي شود.

اگر كسي به عمد و با سوءنيت به وسيله تلفن خبر فوت يكي از نزديكان شنونده را به او بدهد و اين خبر موجب مرگ يا مرض شنونده شود، عملش مطابق با قانون مجازات اسلامي ممكن است قتل عمد شناخته شود و مرتكب قصاص شود؛ چون چنين عملي نسبت به يك فرد مسن در نوع خود كشنده به شمار مي‌رود.

مزاحم زنداني مي‌شود!

براي مجازات مزاحمت‌هاي پيامكي و تلفني، مجرمان به مجازات تعزيري محكوم مي‌شوند. اين مجازات ممكن است شامل شلاق، جريمه مالي و حبس باشد. نوع مجازات نيز بسته به شخصيت متهم، دفعات و نوع مزاحمت بستگي دارد.

البته دور از انتظار نيست كه يك مزاحمت ساده به قتل يك نفر منجر شود؛ بنابراين سر و كار مزاحم تلفني كمتر به قصاص و ديه مي‌افتد؛ اما حبس مجازاتي معمول براي اين مزاحمان خواهد بود؛ و قانوني كه اجازه زنداني كردن مزاحم را مي‌دهد، قانون مجازات اسلامي ‌است و ماده‌اي كه مي‌توانيد اين حكم را در آن پيدا كنيد، ماده ۶۴۱ است كه مقرر شده است:

«هرگاه كسي به وسيله تلفن يا دستگاه‌هاي مخابراتي ديگر براي اشخاص مزاحمت ايجاد كند، علاوه بر اجراي مقررات خاص شركت مخابرات، مرتكب به حبس از يك تا شش ماه محكوم خواهد شد». البته اين همه ماجرا نيست. علاوه بر قانون مجازات اسلامي ‌در مقرراتي كه شركت مخابرات دارد، مجازات‌هاي ديگري هم براي مزاحم در نظر گرفته شده است.

به كجا شكايت كنيم؟

خيلي از افرادي كه قرباني مزاحمت تلفني مي‌شوند ترجيح مي‌دهند كه موضوع را پيگيري نكنند؛ اما براي كساني كه اين مزاحمت‌ها امان‌شان را بريده است و به ستوه آمده‌اند، چاره‌اي جز شكايت و پيگيري وجود ندارد.

گفتيم كه علاوه بر مجازات زندان كه در قانون مجازات اسلامي‌ براي مزاحمان در نظر گرفته شده است مجازات‌هاي ديگري هم در قوانين شركت مخابرات براي آنان وجود دارد؛ بنابراين قربانيان مزاحمت تلفني مي‌توانند از دو طريق موضوع را پيگيري كنند.

اداره حقوقي وزارت دادگستري در سال ۱۳۷۳ در اين خصوص نظريه‌اي داده است كه تكليف موضوع را بهتر مشخص مي‌كند. در اين نظريه گفته شده است: در مورد مزاحمت تلفني چنانچه عمل مشتكي‌عنه (كسي كه از او شكايت شده) فقط مزاحمت تلفني باشد و همراه با جرم ديگري مانند فحاشي و استعمال الفاظ ركيك نباشد، در صورت احراز مزاحمت، تلفن مزاحم قطع مي‌شود؛ اما چنانچه مزاحمت تلفني همراه با جرايم ديگر از قبيل فحاشي يا تهديد باشد، رسيدگي به بزه ارتكابي با دادگاه‌هاي عمومي محل خواهد بود.

بنابراين اگر از جمله افرادي هستيد كه بعد از آن كه تلفن زنگ مي‌زند و گوشي را برمي‌داريد، كسي جواب نمي‌دهد و اين عمل چند بار و گاه بارها و بارها تكرار مي‌شود يا اينكه قرباني اشكال ديگر مزاحمت تلفني هستيد مي‌توانيد به مراجع يادشده مراجعه كنيد تا با مزاحم برخورد شود.

داشتن نامه‌اي از مخابرات نيز مي‌تواند باعث سرعت در كار شود. در اين مرحله روي يك برگه كاغذ شكايت خود را مطرح مي‌كنيد. عنوان مجرمانه اين شكايت هم چنين است: «ايجاد مزاحمت تلفني از طريق ارسال پيامك.» اگر توهين شديدي هم صورت گرفته باشد، شاكي مي‌تواند تقاضاي «اعاده حيثيت» را هم مطرح كند. ممكن است طرف مقابل نامشخص باشد. در چنين حالتي در بخش مربوط به متشاكي نوشته مي‌شود: «نامشخص».

بعد از اين مرحله، با ارجاع شكايت به يكي از شعبه‌هاي دادياري يا بازپرسي، با نامه‌اي كه دادگاه خطاب به كلانتري براي تكميل كردن تحقيقات مي‌نويسد، كلانتري از مخابرات درخصوص اين شماره تلفن استعلام و تقاضاي پرينت مكالمات تلفني را عنوان مي‌كند. ممكن است اين استعلام به طور مستقيم از سوي دادگاه خطاب به مخابرات ارسال شود، اما بخش اوليه كار در اين مرحله شناسايي مزاحم است.

حتي مخابرات مي‌تواند گوشي تلفن همراهي كه از آن تماس گرفته شده را رديابي كند و اين مساله را مشخص كند كه آخرين بار چه زماني و چگونه از آن استفاده شده و چه سيم كارتي در آن فعال بوده است؟ پس از اين مرحله و مشخص شدن شماره تماس، از سوي دادسرا براي آن نشاني و صاحب خط تلفن اخطاريه ارسال مي‌شود و دادسرا ايشان را احضار و تحقيق مي‌كند.

اگر فردي در مرحله اول در دادسرا يا كلانتري حاضر نشود، براي بار دوم نيز براي او اخطاريه ارسال مي‌شود و در نهايت با عدم حضور وي، براي بار سوم در صورتي كه دادستان دلايل جرم را قوي تشخيص دهد، براي او حكم جلب صادر مي‌شود.

در مرحله بازپرسي اگر فرد مزاحم اين مساله را بپذيرد، پرونده با صدور كيفرخواست براي صدور راي به دادگاه فرستاده مي‌شود. البته ممكن است مزاحم در طول مراحل بازجويي عنوان كند كه استعلام را قبول ندارد.

در اين مرحله تا زمان اقرار، بازجويي ادامه مي‌يابد و در صورتي كه دلايل كافي وجود داشته باشد، با اخذ قرار مناسب، پرونده مراحل بعدي خود را طي مي‌كند.

يكي از شيوه‌هاي اثبات مزاحمت تلفني، استناد به صداي ضبط شده است اما گاهي دادياران، بازپرس‌ها يا قضات اين مساله را نمي‌پذيرند. چون ممكن است با توجه به پيشرفت تكنولوژي، صداي ضبط شده ساختگي باشد.

و اما...

با همه اين مجازات‌ها باز هم كساني پيدا مي‌شوند كه اعصاب و روان مردم را دستمايه سرگرمي ‌خود مي كنند.

كمترين فايده‌ مجازات مزاحمان تلفني اين است كه از تعداد آنان مي‌كاهد؛ اما نمي‌توان انكار كرد كه با توجه به پيامدهاي گسترده اين شيوه مردم‌آزاري، بايد براي افزايش تأثير مجازات‌ها چاره‌اي انديشيد و فكري كرد؛ شايد بايد قوانين را سفت و سخت‌تر نوشت و شايد لازم است شناسايي و برخورد با مزاحمان را با همكاري شهروندان جدي‌تر پيگيري كرد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: مزاحمت ، تلفنی ، شکایت ، پیامک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۲:۲۵ ۰۳ تير ۱۴۰۱
سلام بنده هم مزاحم تلفنی دارم نمیدونم شمارمو از کجا داره ومیدونم کیه ولی اگه فقط مزاحمت تلفنی بود میزاشتم رو لیست سیاه ولی بیرون هم مزاحمت ایجاد میکنه و تهدید پشت تهدید. من شکایت نمیکنم چون نو پولشو دارم و ن این ک همسرم مطلع هستن
لطفا کمکم کنین بدون اطلاع همسرم خودم تمومش کنم لطفا
Germany
منهاج الدین صابری
۰۰:۱۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خواهیشن پیگری کنین
Iran (Islamic Republic of)
محیا قاسمی
۲۲:۳۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
مدت زمان طولانیی هست که یه شماره تماس با پیش شماره ۰۹۹۲ با خط من تماس میگیره و تو تمام شبکه های اجتماعی هم بهم پیام میده حتی تو گوشی قبلیم هم بود وقتی گوشی قبلیم سوخت و عوضش کردم به خاطر جا به جایی سیمکارتم شماره ش از بلاک در اومده بود وقتی که بلاکش می کنم یه خط ۰۹۱۹ هم داره که با اونم زنگ میزنه و پیام میده شاید اگه نهایت دو سه بار بود اصلا برام اهمیت نداشت ولی این اصرارش اونم تو این تایم طولانی واقعا باعث میشه فکر کنم یه مزاحم ساده و عادی نیست کاری که میکنه طوریه که انگار قصدی داره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۲ ۲۸ دی ۱۳۹۹
سلام .یه مزاحم تلفنی دارم .دوسه ساله مزاحمه .فک کنم مشکل روانی پیدا کرده .گذاشتمش لیست رد تماس .روزی ۵۰ بار بیشتر زنگ میزنه .خطمو دائم مشغول میکنه چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
د
۰۶:۱۵ ۲۷ دی ۱۳۹۹
من چند روز پیش میخواستم تو واتساپ شماره ای رو بگیرم اما بعد فهمیدم شماره اشتباهی گرفته بود یه پسر بود اولش ازش پرسیدم شما فلانین گفت نه بعد یه مدت گذشت که همش زنگ می زد همشم اس میداددیونه کرده تهمت میکنه میگه باید خودتو معرفی کنی تو مزاحمم شدی اول تهدید کرد گفت شمارتو میدم به گروه بعد ۲ روز یه تهدید دیگه گفت بهم که ازم شکایت میکنه اخه من چ گناهی کردم تروخدا بهم بگید بخدا دارم از ترس میمیرم خب من هنو ۱۸ سالم نشده
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۱:۳۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
سلامم.بنددویاسه.شمارایران.سل.گم.کردم.میرم.به.پسته.بانک.شماررانمیدمگویدشمابه.ایرانسل.بدهی.داری....قبول.نمکوند.منهم.مستجیرم.ندارم.بدم.ازطرف.دیگر...میترسم.باشمارهام.که.گم.کردم.مزاحم.کسی.بشوند.....یه.کاراقای.بکونیدمن.بدهیم.راماهی.ده.تومان.بدهم....بخداندارم.مستجیرم.بایک.همسر.مریض.مشکرم
Iran (Islamic Republic of)
عطیه
۱۸:۴۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
یکی هست زنگ میزنه به خونمون مرا تهدید میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
هر کار میکنم با شماره ی دیگری پیام میده خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
من مزاحم تلفنی داشتم شمارشو گذاشتم توی لیست سیاه ،،،شماره اش بدون زنگ خوردن گوشیم روی گوشیم می افته ولی اس ام اسهاش توی گوشی میاد و واقعا روح و روانم رو داغون کرده،،،چ کار کنم که متنهای اس ام اسهاشم دیگه به گوشیم ارسال نشه؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۳:۳۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
من چند وقته مزاحم تلفنی دارم با یه شمارع مسدود میکنم با شماره دیگه پیام میده نمیدونم چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
سرباز رهبر
۱۷:۳۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
سلام من سیم کارتمو بابام 10 سال پیش گرفته بود و شماره خاموش بود هفته پیش اومد فعالش کرد اقا هی مزاحم میشن میگن سلام فلانی یک اسم برعکسی هست
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۱:۵۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
من مزاحم تلفنی دارم میدونم کیه میشناسمش میخوام بزارم تلفنشو تو رد تماس ولی تلفن ثابته چطوری میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
خسته نباشی این هم گفتید،ولی متاسفانه الان ی ساعتی هست دارم دنبال یک نمونه ،عریضه برای متن شکایت از مزاحم تلفنی،،
هر چه بیشتر جستجو کردم نبود نبود نبود
یک متن ساده عریضه نویسی ،برای تنظیم شکایت چقدر کار داره ،،. خدا رو شکر این بی سوادایم باعث شد که سربار
مردم نشم تا برای متن ساده اینقدر ،،،،،،،،،،والا
Iran (Islamic Republic of)
حدیث
۲۰:۴۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
مزاحم تلفنی داشتم زندگیمو نابود کرد شکایت کردم بالا رفتم پایین اومدم وکیل گرفتم هیچ که هیچ مجبور شدم سیمکارتمو که از اول تا الان داشتم نزدیک به 15 سال خاموشش کنم برای همیشه
تازه این تغییر شماره بدتر بود و دیگه هیچ کسی شمارمو نداشت
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۰:۵۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام

روزتون بخیر

الان دو سه روزی میشه که یه آقایی هر دقیقه با شماره های ناشناس با من تماس میگیره و میگه" این همراه آقای زیره س؟؟؟؟" با هر شماره ای که تماس میگیره بلاک میکنم ولی دوباره با یه شماره ناشناس دیگه زنگ میزنه

بهش میگم با پلیس فتا و ۱۱۰ و ... تماس میگیرم شروع به فحاشی میکنه و میگه تو نمیتونی کاری کنی 

من همسر و فرزند دارم ایشون آرامش خونه رو گرفته

ممنون میشم سریع تر پیگیری کنید.

سلام

روزتون بخیر

الان دو سه روزی میشه که یه آقایی هر دقیقه با شماره های ناشناس با من تماس میگیره و میگه" این همراه آقای زیره س؟؟؟؟" با هر شماره ای که تماس میگیره بلاک میکنم ولی دوباره با یه شماره ناشناس دیگه زنگ میزنه

بهش میگم با پلیس فتا و ۱۱۰ و ... تماس میگیرم شروع به فحاشی میکنه و میگه تو نمیتونی کاری کنی 

من همسر و فرزند دارم ایشون آرامش خونه رو گرفته

ممنون میشم سریع تر پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام من اززن برادرم که مدام موجب مزاحم من میشه وحرف های نامربوط وخیلی زشتی که به صورت اس ام اس می فرسته شکایت دارم لطفا من رو راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۸:۰۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام من یک مزاحم تلفنی دارم که تهدید هم میکنه باید چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۳ تير ۱۳۹۹
من یه مشکل عجیب پیدا کردم. هر روز چند نفر بهم زنگ میزنن با شماره های مختلف. بدبختی اینجاست فقط ترکی صحبت میکنن و من متوجه نمیشم چی میگن. مجبور شدم پیش شماره رو بذارم تو بلک لیست باز با این حال با خط ایرانسل هم زنگ میزنن. یه بار به سختی متوجه شدم که یکیشون میگه به مادرم زنگ میزنم و شمارشو گفت ولی شماره من نبود. من احتمال میدم خط رو خط میشه یا شماره اون شخص رو شماره من دایورت شده. موندم چیکار کنم از یه طرف کلافه شدم و میترسم دردسر برام ایجاد بشه. از طرفی دیگه میخوام به این بنده های خدا بفهمونم و کمک کنم ببینم مشکل کجاست ولی نمیتونم. برام معما شده این قضیه. به نظرتون چیکار کنم؟
United Arab Emirates
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام من مزاحم تلفنی دارم بعدتهدید کرده شمامزاحم من شدی میخوام ازت شکایت کنم
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۱۵:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من اسنپ سوار شدم و یه ادم نامحترم راننده بود..مزاحمم شد پیاده شدم....از اون روز تا الان باهام تماس میگیرن با پیام میدن و پرت و پلا میگن...من بلاک میکنم.شمارمو گذاشته تو گروه های تلگرامی با عنوانای زشت و من بیچاره باید همش بلاک کنم و تحمل...
Iran (Islamic Republic of)
سید علی موسوی
۱۳:۲۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر
به راحتی میتوانید ازشون شکایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ز . الف
۱۲:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید ، من نمیدونم باید از شوهرم شکایت کنم ، یا زنهایی که باهاشون ارتباط داره ، شوهرم که خودش میزنه زیرش ، ولی بعد ۱۴ سال زندگی ، با دو تا بچه ، فهمیدم دو بار زن صیغه کرده ، واین مسئله باعث شد تا پای طلاق پیش بریم ولی قول داد تکرار نشه ، ولی باز تو گوشیش میبینم هم با زن صیغه ای دوم و هم اینکه یه نفر سومی که تازه سرو کلش تو زندگیم پیدا شده ، ارتباط داره ، اون زن سومی هم ، همش قربون صدقش میره ، لطفاً منو راهنمایی کنید که از کی باید شکایت کنم و چه جوری ، ممنون
Iran (Islamic Republic of)
هاجر
۱۷:۴۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
قصد ازدواج
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۲۲:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام شماره پلیس فتا
81818
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۵:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
علکی حرف نزنین اگه گوشیتون هوشمنده مسدودش کنین یا بزارینش تو لیست سیاه
Netherlands
رضا
۱۶:۰۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
الکی جو ندین خانوم ها دنبال داستان هم نباشید اگه راست میگید مزاهم تلفنی دارید مسدودش کنید بذارش لیست سیاه
Germany
Hasti
۰۱:۳۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
برای مزاحم تلفنی باید چه کاری انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
ف
۲۱:۰۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
یه مزاحم تلفنی دارم همه جا بهم پیام میده خانواده ام در جریان نیستن کمکمکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
با چه شماره ای برای پلیس فتا تماس بگیرم برای مزاحم تلفنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
برای مزاحم تلفنی باید چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
یک شماره هست همین طور مزاحم میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمدنور
۲۱:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مزاحم تلفنی دارم باید چکار کنم که پیدا شده فقط شماریشو دارم
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۴:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
حالتون خوبه ؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۴۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
اگر کسی زنگ بزنه و با صدای بچه گونه صحبت کنه و بعد از اینکه پیگیر بشیم بگه که اشتباه شده یا اینکه گوشی دسته یه شخصه دیگه بوده
میشه ازش شکایت کرد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پریا
۲۱:۳۳ ۰۲ دی ۱۳۹۸
یکی خیلی مزاحم هست نمی‌دونم چکار کنم خانواده ام در جریان نیستن لطفاً کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
یه سامانه درست کنید کسانی ک شاکی هستن شماره مزاحم رو ثبت کنند در صورت تکرار طرف روانی رو دستگیر کنید، پروسه شکایت رو مدرن کنید نه هنوز سنتی بگیر بیار ببند
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۲۲:۴۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
اره بهترین راه همینه که مخابرات رسیدگی کنه مگه اون راهش خیلی طولانیه ادم اینقدربی کارنمیشه پی شکایت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
سلام توروخدا کمکم کنید مدتیه ی نفر عین بختک بجون زندگیم افتاده امکان شکایت هم ندارم بخاطر موقعیت خانوادگیم خاهش میکنم راهکار بدین چیکار کنم
Singapore
عرفان
۲۱:۲۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
ای کاش مخابرات یک لینک برای شکایت از مزاحم تلفنی در نظر میگرفت و تلفن هایی که شاکیان زیادی دارد را با بررسی قطع و به مراجع قانونی ارجاع میدادو کاش میشد شماره مزاحم را کاری کرد که نتونه اصلا پیام بفرسته و کاش مخابرات پیامک های حاوی فحش وبدو بیراه را کلا از ارسالش خودداری میکردن و برای کلمات خاص هزینه ده برابری لحاظ میکردند .
Iran (Islamic Republic of)
سامانی
۱۴:۵۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
سلام مراحل شکایت خیلی پیچیده هست ومزاهم ازتهران باخط تهران خودم چهارمحال بختیاری شهرسامان چطورمبشه رفت امدکرد بایدتهران شکایت کرد یاشهرخودمان لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۸:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام ببخشید یک دوسالی هست یک نفرخط 0919 مزاحمم می شه نمی دونم اصلا نمی دونم کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام من یک چند هفته است ک پسری مزاحمم میشه و مادر پدرم در جریان نیستند چه کار کنم لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
میخوام بدونم چه‌چوری باید از مزاحمی ک دارم شکایت کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
باید از کجا شکایت کنم ک این مزاحمت تلفن بگیرم از کجا زنگ میزن واگ خط مال خودش نباش مال کسی دیگه باش میتونم شکایت کنیم صاحب خط ک مال کیه خط ب کی فروخت چرا مزاحم میشه ممنون میشم اگ کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۴۵ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
سلام،چه علنی داره تمام خط های ایرانسلی به نام یه نفر مسدود بشه؟؟؟اگه کسی می‌دونه بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
کجا میشه پیگیری کرد ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
A
۰۱:۳۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
سلام وقت بخير
چندوقته دوست دختر قبلى همسرم كه البته متأهلم هست داره به همسرم زنگ ميزنه و پيام ميده با اينكه ى بار من گوشى برداشتم بهش گفتم دست برداره دوباره تماس گرفت راهى هست كه فقط بترسونمش؟؟؟ فقط ى شماره ازش دارم ((((ما چهارساله ازدواج كرديم و الان ى بچه ١١ ماهه داريم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۵:۳۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
چگونه در پلیس فتا برای مزاحمت شکایت کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
چطوری میشه شکایت کرد ؟ من یک مزاحم دارم خیلی اذیتم میکنه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
من شکایت کردم ولی هنوز رسیدگی نشده
United States of America
ناشناس
۰۷:۲۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
بسیار خوب
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام. یک نفر با خط خودش به همسرم زنگ زده و به او حرفهای نامربوط زده و در آخر او را تهدید به قتل کرده
. آیا صدای مکالمات در جایی ضبط میشود که بتوانم از طریق دادگاه و کلانتری یا پلیس فتا از او با مدرک شکایت کنم و صدای مکالمه را به دادگاه ارائه کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
رزیتا
۱۵:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
سلام اگه یه نفر با تلفن ثابت به شماره همراه.همش زنگ بزنه و فحاشی کنه چه باید کرد ..واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
mina
۱۷:۵۷ ۳۱ تير ۱۳۹۷
سلام من یه مزاحنی دارمکه مدام اس میده وتهدید به کشتنم میکنه؟نمیدونم چیکار کتم ونمیتونم به خونواده بگم وخیلی میتریم * نمیدونم باید برم ملانتری این قضیرو بگم یا نمیدونم پیش چه مشاوری باید کمک بگیر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۳ تير ۱۳۹۹
این قضیه خیلی جدیه و جرم سنگینی داره. حتما به پلیس اطلاع بدید
Iran (Islamic Republic of)
..
۲۲:۳۸ ۲۳ تير ۱۳۹۷
سلام من یه مزاحم تلفنی دارم زن بابامه پیامک های تهدید آمیز میفرسته و تهمت های زیادی به منو مامانم میکنه من که نوجوانم نمیدونم چطوری شکایت کنم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۵۱ ۲۳ تير ۱۳۹۷
یکی به شماره مادرم پیامک فرستاده یه چیز بدی نوشته چیکار کنم اونو پیدا کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
غزاله
۱۴:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
شخصی به برادر ۱۴ساله من پیام داده که من دوست خواهرت هستم لطفا شماره منو بده بهش تا باهام تماس بگیره کار واجب دارم باهاش منم که فکر میکردم برادرم دوستمو جایی دیده و شماره شو داده که من باهاش تماس بگیرم با خیال راحت پیام دادم با تصور اینکه قطعا دوستم هستش و توی مکالمه ای که از طریق پیام داشتیم از من خواست که برم پیشش به ادرسی که میفرسته و تمام این مدت من ذره ای شک نکردم چون کلا در جریان اتفاقات زندگی من بود ولی بعد از تماس متوجه شدم دوستم اصلا خارج از ایرانه مدتی.وقتی که بهش گفتم شما کی هستید که خودتونو زدید جای دوست من تماس کرفت و کلی حرف های زشت و بی شرمانه به من زد.حالا من واقعا واسم مهمه که بفهمم کی بوده که منو میخواسته بکشونه خونه اشون چون اگر متوجه نمیشدم که پشت خط اصلا دوستم نیست و یه اقاس و میرفتم معلوم نبود چه عاقبتی داشتم لطفا راهنماییم‌کنید که چیکار باید کنم
ایا راهی واسه شکایت دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
سلام من يه مزاحم دارم دوباره اون زنگ زده من جواب ندادم بعد من دوبار زنگ زدم ميگفت اشتباه شده ولي من شك دارم شكايتم به جايي ميرسه اگه پيگيري كنم ميتونم پيداش كنم لطفا كمكم كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
سلام من يه مزاحم دارم دوباره اون زنگ زده من جواب ندادم بعد من دوبار زنگ زدم ميگفت اشتباه شده ولي من شك دارم شكايتم به جايي ميرسه اگه پيگيري كنم ميتونم پيداش كنم لطفا كمكم كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
چجوری میشه از مزاحمت های تلفنی رها شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
سلام من يه مزاحم دارم چگونه ميتونم پيداش كنم لطفا كمكم كنيد
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۷:۴۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
یک ایدی شمارمو داره پخشش میکنه روزی ۲۰نفر مزاحمم میشن کجا باید شکایت کنم
Germany
....
۱۴:۳۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
یه نفر با پیش شماره افغانستان زنگ زد و ی چیز عجیبی گغت قطع کرد من دوباره بش زنگ زدم دوباره مثل صدای ضبط شده همونو بهم گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
سلام دختر خواهر شوهرم به من کلی پیامک توهین آمیز و تهدید آمیز فرستاده کجا میتونم برم ازش شکایت کنم ؟اگه شکایت کنم و ثابت کنم چه مجازاتی براش در نظر میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
سلام دیروز یه خانومی به من زنگ زد بعد بعد یه مرد زنگ زد میگه من آدرستو پیدا میکنم تو به خواهرم مزاحم میشی ازش عکس گرفتی من اصلا له اونا زنگ نزدم فقط اونا زنگ زدن نگرانم میتونن آدرسمو پیدا کنن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Mob
۰۲:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من يه مدته كه يه شماره ناشناس ساعت دوازده ،يازده حدودا،،،بهم زنگ ميزنه و وقتي جواب ميدم قطع ميكنه چند وقت پيش هم از همين شماره برام پيام ارسال شد من دقيقا بايد به كجا شكايت كنم؟!و چطوري؟
Iran (Islamic Republic of)
Mob
۰۲:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من يه مدته كه يه شماره ناشناس ساعت دوازده ،يازده حدودا،،،بهم زنگ ميزنه و وقتي جواب ميدم قطع ميكنه چند وقت پيش هم از همين شماره برام پيام ارسال شد من دقيقا بايد به كجا شكايت كنم؟!و چطوري؟
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۰۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
باسلام مدتی است مزاحم تلفنی دارم لطفا کمکم کنید خسته شدم از این زنگها کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۹:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
باسلام من ۱۵ساله ازدواج کردم دوتابچم دارم چندروزی میشه که یه مزاحم پیامکی پیداکردم.به شوهرمم زنگ زده باشوهرم قرارگذاشته همدیگرودیدن شوهرم بامشت خوابونده توصورتش حالا من بایدچکارکنم میتونم ازدستش شکایت کنم یاحالا اون ازماجلوتره؟
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۹:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
باسلام من ۱۵ساله ازدواج کردم دوتابچم دارم چندروزی میشه که یه مزاحم پیامکی پیداکردم.به شوهرمم زنگ زده باشوهرم قرارگذاشته همدیگرودیدن شوهرم بامشت خوابونده توصورتش حالا من بایدچکارکنم میتونم ازدستش شکایت کنم یاحالا اون ازماجلوتره؟
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۲۲:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
چون متاسفانه هیچ رسیدگی به شکایات مزاحمتهای تلفنی نمیشه همچنان به مردم آزاریشان براحتی ادامه میدن...
Iran (Islamic Republic of)
f
۱۶:۵۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
سلام
مزاحمت های ایمو هم قابل شکایت؟
Iran (Islamic Republic of)
Mahsa
۰۰:۲۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
من شوهر و بچه دارم یه شماره هی پیام میده ک بیا باهم دوست شیم میگم مزاحم تو شکایت میکنم بازم مزاحم میشه
Iran (Islamic Republic of)
زهرااحدی
۱۷:۱۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
سلام حسته نباشید مادوسال هست که مزاحم تلفنی داریم افرادی که داخل منزل زندگی میکنندیک پسربیمارداردکه تازه ازبیمارستان آوردیم هی به منزل خانه مزاحمت ایجادمیکنتدوباعت صلب آرامش اهالیه منزل میشوندبایدچیکارکرد
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۱۷:۰۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سلام. مدتی هست که آقایی بهم پیام میده و منو دعوت به آشنایی و دوستی میکنه. میپرسم کی شمارمو بهت داده.میگه دوستت. اسم دوستمو میخوام بدونم میگه قسمم دادا نگم. میخوام شکایت کنم تا بفهمم کیه که آبروی منو میبره. باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
چگونه مزاحم تلفنی را گزارش دهم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۲:۲۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
سلام
ببخشید میخواستم بپرسم امکانش هس این مزاحما هکر باشن؟
Iran (Islamic Republic of)
Nk
۰۵:۳۱ ۱۳ دی ۱۳۹۶
یه مزاحم نصف شب ها به تلفن ثابت تک میزنه. چطوری میتونم از طریق انترنت شکایت کنم
Iran (Islamic Republic of)
ثنا
۱۵:۴۴ ۱۱ دی ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشید
مدتی هست از یه سیم کارت ایرانسل به همراه اول من پیامهای توهین آمیزی داده میشه که حتی از خوندنش هم خجالت می کشم و همینطور به مادرم که فوت کرده فحاشی میشه یک بار از طریق اپراتور مربوطه شکایت کردم که گفتند بررسی میشه اما بعد از ایران رفتم و الان که یکسال گذشته و سیمکارتم رو روشن کردم باز هم همون پیامکها تکرار میشه میخواستم ببینم از چه طریق امکان شکایت رسمی وجود داره؟چون برام خیلی مهمه بدونم کی هست که به مادر فوت شده من هم رحم نمیکنه .از طریق دادسرای عمومی میشه اینکارو کرد؟؟روالش چقد رطول میکشه با توجه به اینکه ساکن ایران نیستم و باید برگردم به محل زندگی خودم.ممنونم
United States of America
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۹ دی ۱۳۹۶
سلام، مردي واسه من مزاحمت ايجاد كرده و از من درخواست دوستي كرده و بيش از٢٠ بار به من زنگ زده اما جواب ندادم، و بعد بلاك كردم فرداي اون روز همسر اين اقا به من مسيج ميده و ميگه شكايت ميكنه و من اصلادنبال دردسر نيستم
ميشه منو راهنمايي كنيد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۴ دی ۱۳۹۶
سلام جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
سلام میشه خط ایرانسل ب نام یکی دیگه باشه ولی دست کسی دیگه باشه وبا شکایت پیداش کنیم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
باسلام مدتی است مزاحم تلفنی دارم لطفا کمکم کنید خسته شدم از این زنگها کمکم کنید
United States of America
بهرام نوش آفرین
۲۲:۵۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
از دیروز ۹۶/۸/۶ تا امروز مردی با لهجه خاص اتباع خارجی اقدام به مزاحمت پیامکی و استیکری و تلفنی نموده ‌موقعی که با او تماس گرفتم که چرا مزاحم میشوید می‌گوید که گوشی در اختیار شخص دیگری بوده است وحتی عذر خواهی نیز نمی کند،خواهش با اقدام مناسبتان رفع مزاحمت شود ،پیشاپیش از شما متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
سلام شماره ها که میفته فایده نداره باید مخابرات کاری کنه هر خط بنام خریدار ثبت شده روی مبایل با اسم خودش بیفته تا کسی دیگه نتونه با آبروی کسی بازی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
سلام میشه خط ایرانسل ب نام یکی دیگه باشه ولی دست کسی دیگه باشه وبا شکایت پیداش کنیم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۳۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۶
مایه مزاحمی داریم شبا تک میزنه شماره هم نمی افته رو اعصابه کلا هیچ کاری نمتونم بکنم شکایت هزارتا دردسر داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
سلام ببخشین اگر یکی مزاحم ما شود و ما بخوایم از او شکایت کنیم وقتی میخوان پرینت بگیرن فقط اس ام اس های مزاحم رو پرینت میگیرن یا کل اس ام اس ها رو
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۲۱:۱۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
بابا من خط صفر گرفتم .الان یه ساعته فعال کردم .دو تا شماره پدرمو دراوردن.این چه وضعیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
سلام درستە شکایت دردسراش زیادە و گاهیم بی نتیجە و مشکلە
من خودم چهارسال پیش ی مزاحم داشتم بخدا از پدرم مسن تر کلی حرف بارش کردم رفت شمارمو مسدود کرد ؛ ی خط جدید گرفتم اونم پیدا کرد ؛ هر خطی میگیرم پیدا میکنه ، چهار ساله تو لیست سیاهه چهار ساله نه زنگ نه اس اون مرد تولیست سیاهه، ولی نمیدونم چ جنونی داره ک ولکن نیست
حالا شاید بعضیا بگن تقصیر زن جماعته و باهاشون حرف میزنن ک اینجور میشه ولی ایا چهار سال ج ندادن ی مزاحم و درلیست سیاه بودنش جوابی داره؟؟؟ چرا کوتاه نمیاد
تکلیف ما چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۷:۲۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
واا!! چجوری شماره جدید رو پیدا میکنه. نمیشه ک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
یه آشناست . ببین کی همه ی اون شماره هایی که باهاشون مزاحم شدنو داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
سلام بچه ها تنها راه حل شکایته درسته کمی دردسر و دویدن داره ولی ارزش داره تا اون طرف رو سر جاش بنشونید... منم شکایت کردم طرف به ... افتاده بود واقعا حس خوبی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
چجوری میشه از مزاحمت های تلفنی رها شد
Iran (Islamic Republic of)
maryam
۱۹:۱۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام .واقعابه شکایت شما جوابی دادن؟
لطفا جوابمو بدید .خیلی واجبه برام .ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
سلام مزاحمي كه با خط تلفن عمومي زنگ ميزنه كاري ميشه كرد؟
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۱۷:۲۶ ۲۰ تير ۱۳۹۷
با سلام واقعا یه مورد خیلی حیثیتی باعث شده که بخوام مزاحمت یه تلفن کارتی رو شناسایی کنم چون دزدیدن چیزیو ثابت میکنه ایا اداره اگاهی میتواند کاری کنذ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
سلام توروخدا ی راهی پیدا کنید که بتونیم این مشکل رو حل کنیم تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
سلام راستش منگه نوجوانم نمیتونم برم دادگستری و واقعا دارم عذاب میکشم خسته شدو ازازن مزاحم ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
باتشکر از سایت خوبتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
سلام
ببخشید میخواستم بپرسم امکانش هس این مزاحما هکر باشن؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۱۵:۱۶ ۲۳ تير ۱۳۹۶
سلام میشه خط ایرانسل ب نام یکی دیگه باشه ولی دست کسی دیگه باشه وبا شکایت پیداش کنیم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۴:۳۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
اونو نمی دونم ولی نیازی نیست، صاحب سیم کارت می تونه بره یه سیم کارت جدید برای همون خطش بگیره، و هرچی سیم کارت با اون شماره باشه می سوزه.
Iran (Islamic Republic of)
عرتدعخزت
۲۱:۴۵ ۱۵ تير ۱۳۹۶
بنظرم زنی که خودش دوست نداشته باشد میتواند وقتی فهمید طرف مزاحم است شماره او را در لیست سیاه بگذارد یا در تلکرام مسدود نماید. در صورتی که زن تا هنسرش نفهمیده رابطه را ادامه میدهد و لذت میبرد وقتی شوهرش فهمید میگه مزاحمه عجب روزگاری شده. از قریم گفتن تا زن نکند حیله مرد نمیشود خیره
Iran (Islamic Republic of)
مهربان
۰۸:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
جناب محترم همیشه اینطور نیست مثلا من خودم ساعت یک شب یک آقایی به گوشیم زنگ زد قطع کرد شوهرم شمارشو گرفت گذاشت رو اسپیکرمنم جوابشو دادم اون آقا هم گفت سلام فلانی اسمموگفت بعد قطع کردالان تقصیر من بیچاره چیه که نصف شب گوشیم زنگ خورده یک ازخدا بی خبر اسممو میگه شک میندازه تو دل شوهرمن؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۴ تير ۱۳۹۶
شکایت پروسه بس عظیم داره خود دادگاه و ماموران جدی نمیگیرن اگر جدی بگیرنش حتما پیداش میکنند ولی متاسفانه من یکی ار افرادی هم یکسال دنبالش بودم ولی کم کاری کردن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
زرین
۰۹:۴۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام من یه آقایی چند ماه پیش همش زنگ میزد بم هرچیم بش فحش میدام جواب نمیداد. بعد دوماه گفتم حرف حسابت چیه .گفتش بخدا قصدم مزاحمت نیست,این آقا بعد چندماه لو داد که همسر و بچه داره, اولاش میگفت مجرده. وقتی شنیدم, فقط فحش بارش کردم.ولی میگغت زنم زندگیمو جهنم کرده اصلا دلم نمیخواد برگردم خونه, میخوام طلاقش بدم. هرکاری کردم راضی با زنش بهتر شه قبول نکرد.تا اینکه یه روز پیام دادم دیدم زنش خونده, وااای زنش هرچی زنگ زد ج ندادم, هرچیم پیام میداد ج ندادم. گفتش میکشونمت دادگاه.خطمو همونروز تیکه تیکه کردم انداختم دور, بنام خودمم نیست, بنام به دختر دیگس. نمیدونم چیکار کنم, یک هفتس زندگی برام جهنم شده, از ترس شبا خوابم نمببره
۱۲